Kun for syns skyld
Fra : AH

Dato : 18-03-04 08:30

Jeg er bosiddende på Fyn og skal i weekenden en tur til Amager, i den
forbindelse havde jeg tænkt mig at besøge en forhandler for at ose lidt, er
der nogen der har et forslag.
Der skal helst være et rimeligt udvalg af både cykler og beklædning.

Man ved aldrig om man bliver fristet.

Allan CX500C

Fra : Per

Dato : 18-03-04 09:15

"AH" <ahxx@tano.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> der nogen der har et forslag.
> Der skal helst være et rimeligt udvalg af både cykler og beklædning.

---

Hey Allan!

På Amager: http://stevensmcshop.dk/

I Kbh. http://www.aagesen.dk/index.asp

http://www.fisker-mc.dk/website/index.html

http://www.enghave-motor.dk/index.htm

De har alle et stort udvalg af motorcykler og tøj.

Mvh. Per!

---
Denne mail er certificeret virusfri

Fra : anders majland

Dato : 18-03-04 14:21

> I Kbh.

Italian Bikestore http://www.haasum-mc.dk/ kommer kører jeg også tit
forbi... Men se evt på www.dmcn.dk og tag forhandlerne fra en ende af og
plot dem ind på et kort. Så er der lidt at køre rundt imellem...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Armand

Dato : 18-03-04 15:41

> "AH" <ahxx@tano.dk> skrev i en meddelelse
>
> På Amager: http://stevensmcshop.dk/
> I Kbh. http://www.aagesen.dk/index.asp
> http://www.fisker-mc.dk/website/index.html
> http://www.enghave-motor.dk/index.htm

Og tag så lige en tur forbi MC-hjørnet , der ligger på Rosklidevej ikke
langt fra Ågersen, sådan blot for morskabens skyld!

--
Armand.

Fra : Holtz

Dato : 18-03-04 20:46

> Og tag så lige en tur forbi MC-hjørnet , der ligger på Rosklidevej ikke
> langt fra Ågersen, sådan blot for morskabens skyld!
>
> --
> Armand.

Jeg takke for hjælpen.
Stevens mc Shop ligger stort set ved siden af, hvor jeg skal på familie tam
tam.
Mere når jeg nok ikke i denne omgang. Men så har jeg et par emner, næste
gang jeg tager til staden.

Allan CX500C

Fra : Per

Dato : 18-03-04 10:12

Der ligger Stevens mc shop http://www.stevensmcshop.dk/

Det er nok den største og nyeste mc butik på amager.

Jeg kan også anbefale en tur over øresund til MC-huset ved Jægersro, de har
tøj og støvler men ikke mere end hos f.eks. Aagensen.

Er du til BMW og Yamaha ligger der også en butik i malmø hvor det er en
fornøjelse at se de nye mc'er.

Mvh Per

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 18-03-04 21:29

"Per" <permand@fjerndettejubiimail.dk> writes:

> [...]
> tøj og støvler men ikke mere end hos f.eks. Aagensen.
>
> Er du til BMW og Yamaha ligger der også en butik i malmø hvor det er en

??? De eneste to butikker i Malmö som jeg kender er MC-huset or
Mitonga racing (som knapt kan kaldes en butik).

MC-Huset har jo nærmest alt: H-D, Aprilia, KTM, Yamaha, Kawa, Honda,
Suzuki. De har også nogle Ducati'er men det er mest gamle modeller i
udstillingen.

Hvilken butik tænker du på?

/Kai

Fra : Per

Dato : 19-03-04 08:47

> [...]
>
> MC-Huset har jo nærmest alt: H-D, Aprilia, KTM, Yamaha, Kawa, Honda,
> Suzuki. De har også nogle Ducati'er men det er mest gamle modeller i

Jeg tænkte på denne :
Lindströms Motor Kenneth Brink AB
Magasinsgatan 7, Limhamn
Tel: 040-15 42 97
Fax: 040-15 42 86

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 19-03-04 21:12

[Jeg skrev:]

> Jeg tænkte på denne :
> Lindströms Motor Kenneth Brink AB
> Magasinsgatan 7, Limhamn
> Tel: 040-15 42 97
> Fax: 040-15 42 86

Ah, men den ligger jo ikke i Malmö - men jeg må besøge den en dag.

/Kai