OT: kryds fingre for mig
Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 17-03-04 09:25

Idag skal jeg til jobsamtale hos Novo Nordisk i Bagsværd, så kryds lige
fingre.. job betyder nemlig penge, som betyder at jeg kan få sparet op til
en større MC

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer

Fra : Babba-Papa

Dato : 17-03-04 10:47

Der var engang en bruger ved navn "Jon & Ann-Rikka"
<Fælles@mail.dk> der skrev:

>Idag skal jeg til jobsamtale hos Novo Nordisk i Bagsværd, så kryds lige
>fingre.. job betyder nemlig penge, som betyder at jeg kan få sparet op til
>en større MC

Jeg krydser gerne fingre, da jobs hos NN ikke ligefrem hænger på
træerne......
Har forgæves forsøgt at blive driftsoperatør hos dem, men de
snupper altid en eller anden mejerist i stedet, så pøj-pøj !
- -
Babba-Papa

Fra : anders majland

Dato : 17-03-04 12:44

> Jeg krydser gerne fingre, da jobs hos NN ikke ligefrem hænger på
> træerne......

Ja held og lykke - de har ganske nyligt skåret rigtigt mange stillinger
væk... Det er ellers Odense du kommer fra ? Også dejligt vejr til en
tur på gixeren til "staden". Og selv den bedste kan jo blive arbejdsramt
herovre Idag har jeg "kun" været en tur i Hillerød over Bagsværd fra
Valby...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Johnny Johansen

Dato : 17-03-04 18:42

> [...]
> Har forgæves forsøgt at blive driftsoperatør hos dem, men de
> snupper altid en eller anden mejerist i stedet, så pøj-pøj !

Hvad er der nu i vejen med mejerister????
Jeg arbejder på NN i Kalundborg og det er rigtigt at de godt kan li
mejerister :) Hvis der er nogen af jer der skal søge, kan jeg godt komme
med nogen hints til hvad der er godt at skrive i en ansøgning hvis man gerne
vil ind hos NN.

--
Johnny
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481

Fra : KT

Dato : 17-03-04 19:56

> Hvis der er nogen af jer der skal søge, kan jeg godt komme
> med nogen hints til hvad der er godt at skrive i en ansøgning hvis man
gerne
> vil ind hos NN.

De hints modtager jeg med kyshånd ! (enten her eller på mail)

kim"A"kampsax.dtu.dk

Mvh Kim

Fra : Susanne og Jesper Mi~

Dato : 17-03-04 20:32

"KT" <detsortehulATSLETTE@hotmail.com> skrev
> De hints modtager jeg med kyshånd ! (enten her eller på mail)

Det gør jeg også gerne.

--
Hilsen Susanne
der pt venter på NN's svar på en ansøgning

Fra : Niels T

Dato : 18-03-04 00:14

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> wrote in message news:b506c.6115

>Hvis der er nogen af jer der skal søge, kan jeg godt komme
> med nogen hints til hvad der er godt at skrive i en ansøgning hvis man
gerne
> vil ind hos NN.

me 2

niels_t79 Elefantsnabel hotmail prik com

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-03-04 19:28

Held og lykke herfra. Håber det bedste

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 17-03-04 20:47

Jon & Ann-Rikka wrote:
> Idag skal jeg til jobsamtale hos Novo Nordisk i Bagsværd, så kryds
> lige fingre.. job betyder nemlig penge, som betyder at jeg kan få
> sparet op til en større MC

Held og lykke
--
Regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-03-04 21:20

Jon & Ann-Rikka wrote:
> Idag skal jeg til jobsamtale hos Novo Nordisk i Bagsværd, så kryds
> lige fingre.. job betyder nemlig penge, som betyder at jeg kan få
> sparet op til en større MC

Hvordan gik det? Krydsede lidt fingre.. Dog ikke hele dagen

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 18-03-04 07:21

> Hvordan gik det? Krydsede lidt fingre.. Dog ikke hele dagen

> [...]

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Synes selv det gik godt, svarede fornuftigt på deres spørgsmål, osv.

Sidder selv og krydser fingre nu

Men det var ud og se med DSB, Toget til Kbh, var 5 min. forsinkewt.. det
hentede de hurtigt.. S-toget gik i udu, så vi holdt midt på en banestrækning
uden at røre os en meter, på vej hjem kunne toget kun køre 95 km/t fra Sorø
til Odense.. DAMN det tog lang tid at komme hjem igen ..

Fra : anders majland

Dato : 18-03-04 12:32

> Men det var ud og se med DSB

Lyder som en "typisk" tur der gav god tid til at overveje hvorfor man
sidder der istedet for på mc'en

Jeg sidder lige udendørs ved en grill i Allerød og spiser frokost. Det
er deligt vejr og med mc-tøjet på er at det også rigeligt varmt

Fra : Armand

Dato : 18-03-04 19:36

meddelelse news:c3c1dd$5c4$2@sunsite.dk...

> [...]
>
> Jeg sidder lige udendørs ved en grill i Allerød og spiser frokost. Det
> er deligt vejr og med mc-tøjet på er at det også rigeligt varmt

Øhheh?
Qua medbragt laptop, eller hur?

Gimmick?
Eller blot nørdet?
For man kan vel udelukke at det er sygeligt!?

--
Armand.