Ang. køb af cykel i tyskland
Fra : Dorthe Hansen

Dato : 17-03-04 08:25

hej Gruppe!
Damen og jeg har snakket om, at tage en tur sydpå i år, hvorledes er det med
køb & gensalg i tyskland.
Tænkte om nogen havde et link eller andet, i den henseende.
Jørn!!

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 17-03-04 08:42

"Dorthe Hansen" <Jorn.Hansen@Hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> køb & gensalg i tyskland.
> Tænkte om nogen havde et link eller andet, i den henseende.

Hej

www.mobile.de
www.motoscout.de

det er et godt udgangspunkt.

MVH
/Kristoffer
GPZ500s på udkig efter en fazer600.

Fra : Armand

Dato : 17-03-04 18:28

> [...]
med
> køb & gensalg i tyskland.
> Tænkte om nogen havde et link eller andet, i den henseende.

Køb og gensalg, fordrer vel også brug ind imellem!?

Som udlænding uden bopæl i .de kan du ikke få den indregstreret i dit navn,
så hvis ikke at du har famile boende syd for grænsen var at leje måske vejen
frem :-/

--
Armand.