folk med for meget tid
Fra : Kim Persson

Dato : 29-04-01 16:41

hvad med at man lavede en afgiftsdatabase, denne kunne man så gå ind og
indtaste afgifter på som man har betalt for at få indregistret sit
vidunder....

god ide synes jeg selv

jeg har bare ikke selv tiden/lysten til det

mvh Kim

Fra : Niels Pein

Dato : 30-04-01 00:00

On Sun, 29 Apr 2001 17:40, "Kim Persson" wrote:

>hvad med at man lavede en afgiftsdatabase, denne kunne man så gå
>ind og indtaste afgifter på som man har betalt for at få indregistret sit
>vidunder....

Hvis nogen vil fortælle mig hvilke felter der skal på, altså hvilke
oplysninger man skal indtaste, så laver jeg den gerne.
Det tager ingen tid.

Mvh. Pein
Honda TransAlp
Yamaha DT125R

Fra : Poul Bekker-Hansen

Dato : 30-04-01 19:40

ideen er jo god (jeg er selv kommet med den tidligere, hehe) men skulle det
ikke være Told&Pjat som lavede den? Ellers er den vel ikke meget værd ? De
data man selv taster ind bliver jo meget hurtigt forældede.

Poul B-H

Fra : Armand

Dato : 30-04-01 22:20

Niels Pein <niels@pein.dk> skrev i en

> Hvis nogen vil fortælle mig hvilke felter der skal på, altså hvilke
> oplysninger man skal indtaste, så laver jeg den gerne.
> Det tager ingen tid.

Er det ikke et evighedsjob??

Jeg mener:
Afgiften ændrer sig jo løbende eftersom at brugtpriserne falder hver af
de kommende sæsoner :-/

--
Armand.
(der finder tommelfingerregelen á 60% af gældende brugtpris for så

Fra : Henry

Dato : 30-04-01 18:04

> hvad med at man lavede en afgiftsdatabase, denne kunne man så gå ind og
> indtaste afgifter på som man har betalt for at få indregistret sit
> vidunder....
> god ide synes jeg selv

Til hvilket formål?

Henry