Porche 924 - Newbie spørgsmål
Fra : Schroinx

Dato : 28-04-04 22:34

Jeg er ved at undersøge mulighederne for at anskaffe ovenstående. Jeg har
omrking 40-60.000 at bruge på sagen. I den forbindelse har jeg et par
spørgsmål:

Findes der et dansk forum/klub for porche ejere hvor man kan stille de her
dumme spørgsmål?
Hvad skal jeg forvente at få for pengene? Skal jeg jeg hellere nøjes med en
corolla?
Hvilken benzinøkonomi har sådan en vogn?
Hvordan ligger reservedele prismæssigt?
Hvad skal jeg kigge efter ved en brugt 924?
Jeg har hørt at de kan forsikres forholdsvist billigt gennem Nordisk Veteran
Forsikring hvis ældre end 1977. Har prøvet at google efter det, men uden
held.

/Schroinx

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-04-04 06:28

"Schroinx" <schroinxGED@halken.net> skrev :

>Jeg har hørt at de kan forsikres forholdsvist billigt gennem Nordisk Veteran
>Forsikring hvis ældre end 1977. Har prøvet at google efter det, men uden
>held.

Hvordan bære du dig ad med at undgå at finde nordisk veteranforsikring
?

Fra : Schroinx

Dato : 29-04-04 17:39

Tjaa, hvis man ikke er klar over at det er en del af alm.brand.

Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-04-04 18:33

"Schroinx" <schroinxGED@halken.net> skrev :

>Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar.

Nemlig - derfor stillede jeg dig et spørgsmål.

Fra : Schroinx

Dato : 29-04-04 19:37

> Nemlig - derfor stillede jeg dig et spørgsmål.

Og jeg gav et svar.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-04-04 20:27

"Schroinx" <schroinxGED@halken.net> skrev :

>Og jeg gav et svar.

Ja - et dumt svar, desværre

både google og jubii viser vejen til nordisk veteranforsikring på
første side, så jeg undrede mig sgu' over du kunne overse det....

never mind ...

Fra : Schroinx

Dato : 29-04-04 23:17

> Ja - et dumt svar, desværre
>
> både google og jubii viser vejen til nordisk veteranforsikring på
> første side, så jeg undrede mig sgu' over du kunne overse det....
>
> never mind ...

Som jeg skrev: Jeg var ikke klar over at det var under Alm. Brand. Derfor
gad jeg ikke trykke på det link. Jeg kigger på den information der er og
vurderede at Alm. Brand nok bare havde en omtale af det eller noget. Det var
jo ikke www.veteranforsikring.dk men
www.almbrand.dk/nogetunderligtnoget/veteran og det var det første jeg
kiggede efter.

Og jeg bruger ikke Jubii til at søge med, da jeg aldrig finder det jeg
søger.

Jeg håber det giver mere mening. Jeg er ikke klar over om det var et dumt
svar eller om du bare ville have mig til at uddybe det. Så kunne du jo bare
skrive det, hvis det var det, i stedet for at svine mig til, samtidig med at
du ikke giver svaret, selvom du åbenbart sidder inde med det.

/Schroinx

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-04-04 07:25

"Schroinx" <schroinxGED@halken.net> skrev :

>Jeg håber det giver mere mening. Jeg er ikke klar over om det var et dumt
>svar eller om du bare ville have mig til at uddybe det.

Det giver da lidt mere mening.

>Så kunne du jo bare skrive det, hvis det var det, i stedet for at svine mig
>til, samtidig med at du ikke giver svaret, selvom du åbenbart sidder inde
>med det.

Jeg tror nu der er en verden til forskel på at svine til, og noget
gemytligt drilleri som at spørge folk om hvordan de kan undså at se
noget.
At du selv vælger ikke at klikke på et link, gør ikke mig noget, men
gør jo nok, at noget der egentligt ligger ligefor ikke bliver set.

Da du vist er ny bruger af nyhedsgruppen her, har vi da glemt at hilse
dig velkommen , du vil med tiden opdage at folk her inde er temmeligt
hjælpsomme med alt muligt, og sikkert også umuligt, men at man faktisk
forventer folk også selv gør noget.

Om ikke andet - så har du da givet mig et hint om noget der vist
mangler på gruppens hjemmesider, nemlig lidt om forsikrings-selskaber,
selv om det er en ren hvepserede.

igen - velkommen til gruppen !

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 29-04-04 06:48

"Schroinx" <schroinxGED@halken.net> skrev i en meddelelse
> Jeg har hørt at de kan forsikres forholdsvist billigt gennem Nordisk
Veteran
> Forsikring hvis ældre end 1977. Har prøvet at google efter det, men uden
> held.

http://www.almbrand.dk/abweb/pc?pid=pagab_p_t_nvf_intro&page_tema=true&page_tema=true

\Mandal

Fra : Schroinx

Dato : 29-04-04 17:40
Fra : Rasmus

Dato : 29-04-04 16:32

"Schroinx" <schroinxGED@halken.net> wrote in message
> [...]
Veteran
> Forsikring hvis ældre end 1977. Har prøvet at google efter det, men uden

www.runa.dk

mvh
Rasmus

Fra : Schroinx

Dato : 29-04-04 17:41

> www.runa.dk
>
> mvh
> Rasmus

Jeg er desværre ikke medlem af en af de nævnte organisationer. Men tak for
tippet.

Fra : Rasmus

Dato : 29-04-04 18:31

> Jeg er desværre ikke medlem af en af de nævnte organisationer. Men tak for
> tippet.

Det er nok du f.eks er medlem af dansk veteranbil klub.....

mvh
Rasmus