Nye dæk
Fra : Ivan [7100]

Dato : 28-04-04 15:44

Hej bil-rødder!

Jeg skal have nye dæk på bilen og ville lige forhøre mig vedr. lovgivningen
herom. Er det noget med at dækkene skal passe sammen parvis, for og bag?
Eller skal alle fire dæk være ens? Kunne nemlig godt køre lidt længere på de
bagerste..

Evt. links eller anbefalinger af billige/gode steder med dæk i vejle
området?

Mvh

Ivan G

Fra : @rsten

Dato : 29-04-04 12:16

Ivan [7100] wrote:
> [...]
> lovgivningen herom. Er det noget med at dækkene skal passe sammen
> parvis, for og bag? Eller skal alle fire dæk være ens? Kunne nemlig

Ens på samme aksel, og ens type(radial/diagonal/sommer/vinter/...) på alle
dæk

--
/carsten

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 29-04-04 17:50

On Thu, 29 Apr 2004 13:16:18 +0200, "@rsten" <cholck@malling.com>
wrote:

>Ens på samme aksel, og ens type(radial/diagonal/sommer/vinter/...) på alle
>dæk

Læs evt. mit indlæg "forleden" om erfaring med uens dæk !

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@