knast?
Fra : Kenneth Fritz

Dato : 28-04-04 10:31

Hejsa folkens.
Nu har min bror her i weekenden lige vist mig sådan en record 2 liters motor
i stumper. Det med en skarp knast - kan det ikke give problemer med at nå at
forbrænde benzinen? det skal jo gøres når begge ventiler er lukket, right?

Desuden, hvad grader vil give bedst performance i sådan en 2 liters cih?

Fra : Mikael Kristiansen

Dato : 30-04-04 06:33

"Kenneth Fritz" <kfsoft@mobilixnet.dk> wrote in message
> [...]
at
> forbrænde benzinen? det skal jo gøres når begge ventiler er lukket, right?

Det er altid et problem, at nå at brænde benzinen....

> Desuden, hvad grader vil give bedst performance i sådan en 2 liters cih?

Det kommer an på alt det der sidder uden om knasten.....

Mvh. Mikael Kristiansen