Englænderne fortsat mest tilfredse med
Fra : Kisser

Dato : 27-04-04 16:15

Men Skoda gør det også igen rigtigt godt ...

se
http://www.whatcar.com/News_SpecialReport.asp?NA_ID=207800

mvh
/Kisser

Fra : Henrik B.

Dato : 27-04-04 16:40

Kisser wrote:
:: Men Skoda gør det også igen rigtigt godt ...
:: http://www.whatcar.com/News_SpecialReport.asp?NA_ID=207800

Av, der er øretæver til Pøsjø (bedsteplacering nr. 85) og Fiat (bedste
placering nr. 86) - ud af 120 modeller.

M.v.h.

Fra : Jan Holm

Dato : 27-04-04 18:14

Henrik B. wrote:
> Av, der er øretæver til Pøsjø (bedsteplacering nr. 85) og Fiat (bedste
> placering nr. 86) - ud af 120 modeller.

Og Brava som den nederste på plads 120 !!!

Min nye brugte 626 kommer flot ind på anden pladsen i sin klasse
"family cars" lige efter Octavia, og samlet nr 10......Bliver da også
endnu mere glad for købet efter denne beskrivelse.

Mazda 626
Scores for reliability are exceptional across the board. Mechanical
components such as the engine and gearbox hardly ever go wrong,
while problems with trim, switchgear or electronic equipment are rare.
If owners found the Mazda just a little more appealing to drive and to
travel in, the 626 might well have scooped the top position in this
category.

Mvh
Jan Holm

Fra : Jan Holm

Dato : 27-04-04 18:21

Jan Holm wrote:
> Og Brava som den nederste på plads 120 !!!

Bravo...undskyld, men på den anden side skal man ikke
så langt op af listen for at finde Brava.

Mvh
Jan Holm