test af pærer
Fra : karsten nilsson

Dato : 27-04-04 15:39

Hej alle

Har der ikke været en test af forlygtepærer her på siden fornyelig,eller er
det mig der husker forkert.
Hvis der har været er den så nogen der har et link.
Min ene pærer er gået så jeg ville gerne have nogle nye der måske var bedre.

Hilsen fra Karsten Nilsson

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-04 20:17

"karsten nilsson" <knilsson@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Hvis der har været er den så nogen der har et link.
> Min ene pærer er gået så jeg ville gerne have nogle nye der måske var

Den er godt nok ikke ny, men er vist gældende endnu:
http://www.aftonbladet.se/bil/0102/12/lamptest.html
http://www.bilmateriell.no/abnews/anmviewer.asp?a=430&z=7
--
Møller

Fra : karsten nilsson

Dato : 27-04-04 22:59

Tak for svaret jeg kan se at de philips premium jeg har købt ikke er så
ringe enda.

Fra : Anders Aarup

Dato : 28-04-04 09:38

"karsten nilsson" <knilsson@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for svaret jeg kan se at de philips premium jeg har købt ikke er så
> ringe enda.

Hvor har du købt dem....har ledt en del men ikke fundet dem endu.

vh
anders

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-04 14:03

"Anders Aarup" <aarup-fjern-dette@writeme.com> wrote in message
> "karsten nilsson" <knilsson@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvor har du købt dem....har ledt en del men ikke fundet dem endu.

Q8,
Auto 2000, http://www.auto2000.dk/index.html
--
Møller

Fra : jan@stevns.net

Dato : 27-04-04 20:23

"karsten nilsson" <knilsson@tdcadsl.dk> skrev :

>Har der ikke været en test af forlygtepærer her på siden fornyelig,eller er
>det mig der husker forkert.

Kig på gruppens hjemmeside ;)

Fra : Fam. Olsen

Dato : 28-04-04 16:21

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Kig på gruppens hjemmeside ;)

He he. Det har jeg gjort meget de sidste dage. Især på siden med hvem er
hvem.

MVH Niels
Alfa forever

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-04-04 16:27

"Fam. Olsen" <dono@newmail.dk> skrev :

>He he. Det har jeg gjort meget de sidste dage. Især på siden med hvem er
>hvem.

Og så er jeg hverken helt eller halvt færdig med at flytte sider over
fra den gamle webserver ....

;)

Fra : Verner Johnsen

Dato : 28-04-04 17:24

On Wed, 28 Apr 2004 17:26:44 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Og så er jeg hverken helt eller halvt færdig med at flytte sider over
>fra den gamle webserver ....
>
> ;)

Ja, og der er en hel masse af "hvem"erne, der mangler at opdatere
indholdet af siderne

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-04-04 17:56

Verner Johnsen <vejoh@post10.tele.dk> skrev :

>Ja, og der er en hel masse af "hvem"erne, der mangler at opdatere
>indholdet af siderne

Jep - Jeg afventer blot et udspil oppe nordenfjords fra, så folk selv
kan vedligeholde "deres side" - så lukker vi op igen for løjerne.

Fra : Verner Johnsen

Dato : 28-04-04 19:10

On Wed, 28 Apr 2004 18:56:04 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Jep - Jeg afventer blot et udspil oppe nordenfjords fra, så folk selv
>kan vedligeholde "deres side" - så lukker vi op igen for løjerne.

Nordenfjords ?
Det var ellers mit indtryk, at "Ursus 'not so' Major" emigrerede til
Søndenfjords for nogen tid siden

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 28-04-04 19:14

"Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det var ellers mit indtryk, at "Ursus 'not so' Major" emigrerede til
> Søndenfjords for nogen tid siden

Ha ... man skal da også hjælpe dig.

Han hedder Ursus Minor .... bare for at fortælle dig, vi er nogen som også
kan udenlands..

Hr. Bjørn

Fra : Verner Johnsen

Dato : 28-04-04 21:08

On Wed, 28 Apr 2004 20:14:08 +0200, "Bjørn Jørvad"
<mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote:

> [...]
>
>Ha ... man skal da også hjælpe dig.
>
>Han hedder Ursus Minor .... bare for at fortælle dig, vi er nogen som også

Nej, nej - så lille er han heller ikke

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 28-04-04 21:27

"Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nej, nej - så lille er han heller ikke

Men han er altså mindre..?...

Hr. Bjørn

Fra : Verner Johnsen

Dato : 28-04-04 22:55

On Wed, 28 Apr 2004 22:27:26 +0200, "Bjørn Jørvad"

>Men han er altså mindre..?...

Ja, men hvem er ikke det

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 28-04-04 23:14