USA tur-retur
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 27-04-04 12:28

Lotus Esprit V8 bi-turbo, Honda NSX, Toyota Supra, Corvette Z06, Lamborghini
Gallardo, Murcielago, Saleen S7, Cadillac XLS, Ford Mustang, Ford
Expedition, M3 osv. Hold øje med binaer.motor. - 200 billeder + hi-speed
video med Lotus Esprit på 35 East i Dallas

-M
En KÆMPE oplevelse rigere.

Fra : Peter G C

Dato : 27-04-04 12:38

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> -M
> En KÆMPE oplevelse rigere.

Fortæææælll

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Henrik B.

Dato : 27-04-04 12:56

Morten Lorenzen wrote:
[...]

Hmmm, så du slet ikke noget spændende?? )))

M.v.h.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 27-04-04 13:02

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> :: billeder + hi-speed video med Lotus Esprit på 35 East i Dallas
>
> Hmmm, så du slet ikke noget spændende?? )))

Nårh jo, AC Cobra og en 5-7 Ferrarier hver dag. Har dog fundet ud af at
Porsche er en konebil.... Også en GT2(!)

-M

Fra : Henrik B.

Dato : 27-04-04 13:08

Morten Lorenzen wrote:
::: Hmmm, så du slet ikke noget spændende?? )))
::
:: Nårh jo, AC Cobra og en 5-7 Ferrarier hver dag. Har dog fundet ud af
:: at Porsche er en konebil.... Også en GT2(!)

De må da gerne blive min kone - med den bil.

M.v.h.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 27-04-04 14:13

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

> De må da gerne blive min kone - med den bil.

Argh.... CD'en med billeder fra USA virker ikke... Jeg arbejder på en
hasteløsning fra USA og Imagestation....

-M

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-04-04 16:11

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote in message
> "Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

> Argh.... CD'en med billeder fra USA virker ikke... Jeg arbejder på en
> hasteløsning fra USA og Imagestation....

du er _sikker_ på at du ikke har drømt?

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 27-04-04 16:42

> du er _sikker_ på at du ikke har drømt?

Helt sikker...

-M

Fra : J.W

Dato : 27-04-04 17:17

> [...]
> Expedition, M3 osv. Hold øje med binaer.motor. - 200 billeder + hi-speed
> video med Lotus Esprit på 35 East i Dallas

Prøvet eller set?

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 27-04-04 17:25

"J.W" <virker@ikke> skrev i en meddelelse

> Prøvet eller set?

Jeg har prøvet et par stykker af dem, de fleste andre sad jeg bare i, eller
så dem, snakkede med ejerne, sådan lidt.

-M