Anhænger på Golf IV
Fra : Ukendt

Dato : 27-04-04 09:12

Hej

Jeg har en Golf IV 90hk TDI, som jeg vil have monteret træk på, på et eller
andet tidspunkt.
Men nu er vi ved at kigge efter campingvogn, så jeg mangler at finde ud af
hvormeget den må trække, så hvis der er en venlig sjæl her i gruppen der
kunne leverer de oplysninger ville jeg være meget taknemmelig.

Mvh Brian

Fra : J.K.Arning

Dato : 27-04-04 09:23

Brian Jacobsen wrote:
> [...]
> ud af hvormeget den må trække, så hvis der er en venlig sjæl her i
> gruppen der kunne leverer de oplysninger ville jeg være meget

Står det ikke i bilens papirer ?

Regards

Fra : Roberto Saldo

Dato : 27-04-04 09:27

J.K.Arning wrote:
> [...]

Biltorvet siger 600kg uden og 1300kg med påløbsbremse.

> Står det ikke i bilens papirer ?

Det ville være for nemt :)

--
Roberto Saldo

Fra : J.K.Arning

Dato : 27-04-04 10:09

Roberto Saldo wrote:

> Det ville være for nemt :)

Ok jeg har ikke haft bil i DK men kun i sverige
og der står det i registrerings papirerne hvor meget
bilen på trække på.

Regards

Fra : Kim S

Dato : 27-04-04 10:13

"J.K.Arning" <spam@_remove_arning.dk> skrev i en meddelelse
> Ok jeg har ikke haft bil i DK men kun i sverige
> og der står det i registrerings papirerne hvor meget
> bilen på trække på.

Det gør det osse på den danske registreringsattest.
Max påhæng med og uden påløbsbremse.

Mvh, Kim

Fra : Leonard

Dato : 27-04-04 10:42

"Kim S" <No@mail.dk> wrote:

>Det gør det osse på den danske registreringsattest.
>Max påhæng med og uden påløbsbremse.

Ja, når den har et træk, men nu indledes denne tråd jo med:

--
Leonard

Fra : Kim S

Dato : 27-04-04 11:11

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, når den har et træk, men nu indledes denne tråd jo med:

Sorry...Jeg troede det stod som standard på alle reg. attester.

Mvh, Kim

Fra : Roberto Saldo

Dato : 27-04-04 10:23

J.K.Arning wrote:

> Ok jeg har ikke haft bil i DK men kun i sverige
> og der står det i registrerings papirerne hvor meget
> bilen på trække på.

Jeg mener det ville være for nemt at kigge på indreg. :)

--
Roberto Saldo

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-04 11:40

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener det ville være for nemt at kigge på indreg. :)
>
> --
> Roberto Saldo

Tak for de mere eller mindre konstruktive svar.
Og ja, jeg har selvfølgelig kigget på min registrerings attest, men her står
det jo kun som nævnt hvis der er monteret træk.
Og ja, jeg ved da godt at hvis jeg terpede lidt rundt enten i bilens papirer
eller på nettet ville jeg kunne finde det.
Men nu sad jeg og kiggede efter en CV og tænkte at der nok var nogen der
kunne komme med et hurtigt svar.

Mvh Brian

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-04 19:15

"Brian Jacobsen" <bmjaSNABELAmailPUNKTUMdk> wrote in message

> [...]
> eller på nettet ville jeg kunne finde det.
> Men nu sad jeg og kiggede efter en CV og tænkte at der nok var nogen der

Så vil jeg lige som har en golf 4 tdi 90hk med træk og sånt sige at med alm
køre kort må den tage 600kg uden bremse og 1175 med bremse.. så snart du har
hænger kort må du tage mere på men ikke meget.. og dette ved jeg da min nabo
er færdselsbetjent OG kørekorts savkyndig! jeg kunne have fået flere kg med
bremse men så skal jeg have hængerkort...

PS jeg har et træk liggende .. det er billigt og nemt selv om montere :) dog
må man ikke selv medmindre man har faste prøveplader liggende :) men du kan
købe det for 995kr :) der er stikdåse på den!

Fra : J.K.Arning

Dato : 27-04-04 12:12

J.K.Arning wrote:
> Ok jeg har ikke haft bil i DK men kun i sverige
> og der står det i registrerings papirerne hvor meget
> bilen på trække på.

Tjekkede lige registreings attest på min Audi 100
og der står bilen maks må trække på 1340 kilo
hvis den skal førs med et B kørekort.

og der er _ikke_ træk på bilen.

Bare lige for at afrunde det.

Regards

Fra : Leonard

Dato : 27-04-04 13:57

"J.K.Arning" <spam@_remove_arning.dk> wrote:

>Tjekkede lige registreings attest på min Audi 100
>og der står bilen maks må trække på 1340 kilo
>hvis den skal førs med et B kørekort.
>
>og der er _ikke_ træk på bilen.

Det har jeg aldrig set, hvor ny er den attest?
--
Leonard

Fra : J.K.Arning

Dato : 27-04-04 14:00

Leonard wrote:

> Det har jeg aldrig set, hvor ny er den attest?

Det er registrerings attesten far en svensk indregistreret
bil .. det fremgår nok lidt uklart lidt længere oppe i tråden.

Regards