ABCON Diesel BOOST ???
Fra : Sonil

Dato : 26-04-04 21:52

Hej med jer,

Er der nogle af jer der kører med subjekt i tanken ?
Jeg får en ny VW pumpe-dyse tdi i morgen, og den motor er jo kendt for at
være lidt hård i gangen. Det kunne jeg jo naturligvis godt tænke mig at
ændre på hvis midlet virker....

Jeg hører gerne godt som dårligt.

Mvh
Søren

Fra : Peter G C

Dato : 27-04-04 08:48

"Sonil" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer,
>
> Er der nogle af jer der kører med subjekt i tanken ?

Nope. Hvorfor dog hælde det skidt i motoren? Jeg har aldrig hørt eller læst
noget godt om de produkter - jeg har kun læst om dårlige erfaringer.

Når du først har kørt lidt i din nye, fine TDI så bekymrer lyden dig næppe.

/Peter

--
http://www.grauslund.com