Chevrolet Trans Sport 3.4 Erfaringer
Fra : Morten .

Dato : 25-04-04 20:29

Hej

Er der nogle der har erfaringer med denne vogn Chevrolet Trans Sport 3.4 ??

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 25-04-04 21:03

Morten . wrote:
> Hej
>
> Er der nogle der har erfaringer med denne vogn Chevrolet Trans Sport
> 3.4 ??

Ja...

Min far har en, som nu har kørt 230.000 km.

Gearkassen stod af i sommers. Den blev renoveret, men blev aldrig god.
Derfor er den ved at blive bygget om til en nyere model, da aut. gearkassen
da er elektronisk og ikke mekanisk.

Ellers er det en lækker bil, som kører fantastisk.

Hvad vil du ellers vide?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 25-04-04 21:42

Jeg har også prøve kørt sådan en dyt
En ville mene at den bliver en seriøs konkurrant til alle de Astro Van's der
står til salg i dk.

Mvh
Leon

meddelelse news:c6h5h1$hes$1@sunsite.dk...

---

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-04-04 08:50

Leon Hulstroem (4220) wrote:
> Jeg har også prøve kørt sådan en dyt
> En ville mene at den bliver en seriøs konkurrant til alle de Astro
> Van's der står til salg i dk.

Tja...

Det kommer an på hvad man vil have. Jeg synes, at det er to vidt forskellige
biler med hver deres charme. Men der er helt sikkert nogen der synes at en
Astro er for meget bus, og heller vil have en Trans Sport...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Morten .

Dato : 26-04-04 20:54

Hej Morten

Tak for dit svar, kender du andre svagheder på denne vogn, hvad med rust ??
og reservedele ??

Med venlig hilsen

Morten
Fredensborg

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-04-04 06:51

Morten . wrote:
> Hej Morten
>
> Tak for dit svar, kender du andre svagheder på denne vogn, hvad med
> rust ?? og reservedele ??

Min fars fra '97 har ingen rust.

Reservedelene er _ikke_ billige...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 25-04-04 22:01

On Sun, 25 Apr 2004 21:28:57 +0200, "Morten ."
<oscar12@hotpopfjerndette.com> wrote:

>Er der nogle der har erfaringer med denne vogn Chevrolet Trans Sport 3.4 ??

Bilen har en meget ringe grad af kollissionssikkerhed. EEN stjerne !
http://www1.tpgi.com.au/users/mpaine/ncaplist.html#VANS

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-04-04 06:44

Mogens Knudsen wrote:
> Bilen har en meget ringe grad af kollissionssikkerhed. EEN stjerne !
> http://www1.tpgi.com.au/users/mpaine/ncaplist.html#VANS

Er det ikke endnu en af de tests der tager højde for bilens størrelse?

Altså hvor en 1 stjernes Chevrolet i virkeligheden er bedre end en 3
stjernet fiat?

Sådanne tests kan ikke bruges til en skid - i hvert fald ikke til
sammenligning mellem forskellige størrelse...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 27-04-04 16:58

On Mon, 26 Apr 2004 07:43:43 +0200, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Sådanne tests kan ikke bruges til en skid - i hvert fald ikke til
>sammenligning mellem forskellige størrelse...

OK - Trans Sport blevet trukket af markedet på grund af den ringe
sikkerhed...

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-04-04 06:45

Mogens Knudsen wrote:
> OK - Trans Sport blevet trukket af markedet på grund af den ringe
> sikkerhed...

Hmm.. Hvad er det så for en man kan købe i dag?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-04-04 18:13

On Wed, 28 Apr 2004 07:44:44 +0200, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

> Hvad er det så for en man kan købe i dag?

Jeg tog det som givet, at der var tale om den oprindelige

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-04-04 19:45

Mogens Knudsen wrote:

> Jeg tog det som givet, at der var tale om den oprindelige

Hvad er det for en, som du kalder den "oprindelige"?
Den helt gamle noget firkantet model?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-04-04 19:59

On Wed, 28 Apr 2004 20:44:54 +0200, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Hvad er det for en, som du kalder den "oprindelige"?
>Den helt gamle noget firkantet model?

Firkantet og firkantet.... men sikkert rigtigt

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-04-04 20:07

Mogens Knudsen wrote:
> Firkantet og firkantet.... men sikkert rigtigt

Er det denne du tænker på?
http://www.fruergaard-racing.dk/billeder/SSM_2003/102_0288_small.JPG

Eller den ældre:
http://www.auto-zimmerli.ch/foto%20album/pontiac_trans_sport_weiss_91er_000803__font_seite.jpg