brugtvognsforhandler søges
Fra : Karina Hvillum

Dato : 25-04-04 19:00

Da vi står overfor at skulle købe en brugt bil - og ingen forstand har på
biler, vil jeg lige spørge jer til råds...
Er der nogen af jer der kan anbefale en god brugtvognsforhandler på fyn. En
som har et godt ry - og som er til at stole på? Alle råd modtages ellers med
tak.

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 25-04-04 20:04

> [...]
En
> som har et godt ry - og som er til at stole på? Alle råd modtages ellers

Det er ikke helt på fyn, men jeg købte min sidste bil hos www.auto-oerum.dk,
og ham var jeg utroligt glad for. En meget ærlig gut, som faktisk talte mig
fra flere biler end omvendt. Ham jeg snakkede med hed Brian, og det er vist
ham der er der for det meste. Bilen jeg købte der, har jeg også været
rigtigt godt tilfreds med - kørte 35.000 km i den uden rep. udgifter
(hvorefter jeg solgte den, da jeg lavede en skade, og min forsikring blev
for dyr).

/Kasper Hansen

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 26-04-04 08:05

"Karina Hvillum" <karina@hvillumx.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
En
> som har et godt ry - og som er til at stole på? Alle råd modtages ellers

Nu ved jeg ikke noget om brugtbilforhandlere på Fyn. Men jeg vil lige give
et godt råd.
Når du nu skriver at i ikke har forstand på biler (ud over at køre dem,
formoder jeg )
Så få fat i en der ved noget om det, og tag vedkommende med ud til
forhandleren.
Der er garanteret en i jeres bekendskabskreds der ved bare lidt om biler.

Mvh. Jesper

Fra : ole

Dato : 26-04-04 12:38

Hej Karina.
Jeg har forsøgt at sende en mail til dig. din mail adresse virker ikke.
så derfor kontakter jeg dig her. håber at det er ok.
Jeg ved selvfølgelig ikke hvilken bil i er ude efter!
Men jeg har en Mazda 626 til salg og den er 100 % ok Den har været til syn i
dag mandag. Men blev ikke godkendt pga. et måske tæret bremse rør.
Så nu er den på værksted og får alle bremserør skiftet. Skal gensynes på
onsdag.
Jeg er ikke bilforhandler, men har købt en Citroen berlingo Og 2 biler er
for meget til mig
Se venligst nedenfor.

½ år gammel udstødning.
Koks/grå Metal.
Reg første gang 13-11-92 (Model 93).
Nysynet. april 2004.
Km 175500.
Træk. Aftaligt.
Servo.
Startspær.
C-lås.
Nye kaliber og bremse rør. i bag (ca. 3000kr.) Nye bremserør i front.
Nye knokkelled.(ca. 1800kr.)
Vinter og sommer dæk på fælge.
Philips stereo højtaler for og bag.
Leveres på plader.
Ingen restgæld.
pris 44000.kr.
Med venlig hilsen
Ole Møller
Østrehougvej 39
5500 Middelfart
Tlf: 64411194

Fra : Emil Jensen

Dato : 26-04-04 13:37

> [...]
> Startspær.
> C-lås.
> Nye kaliber og bremse rør. i bag (ca. 3000kr.) Nye bremserør i front.

Hvad siger I venner? Skal der bydes skumbananer her???

Emil

Fra : anders majland

Dato : 26-04-04 17:23

> Hvad siger I venner? Skal der bydes skumbananer her???

Ja - køb og selv henvises venligt men bestemt til markedsgrupperne osv.
Men 44 skumbanerer og et par brugte udstødninger til en aprilia
motorcykel .... (De kan bruges som rangler, da indmaden er løs)

Men nu den nu er kaster herind... Er 44000kr ikke meget for er 12år
gammel alm. bil ? Sælges de virkeligt for så meget ?

Måske jeg skulle overveje at sælge min gamle 626'er. Den er kun 2 år
ældre men med 2.2 liters indsprøjtningsmotor og en en 7 personers
stationcar ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid