Rengøring af kn- filter
Fra : Martin Wollesen

Dato : 25-04-04 17:59

skal man bruge noget bestemt til det?
og gør det nogen forskel??

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-04 18:11

> skal man bruge noget bestemt til det?

Ja K&N vil jo gerne sælge deres eget rensesæt ))
Ellers kan du bruge sæbespåner opløst i varmt vand

> og gør det nogen forskel??

Ja prisen er ikke den samme

--
Tom

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 25-04-04 18:11

On Sun, 25 Apr 2004 19:10:56 +0200, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Ja K&N vil jo gerne sælge deres eget rensesæt ))
>Ellers kan du bruge sæbespåner opløst i varmt vand

Husk nu, at filtret skal have olie efterfølgende!

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-04 18:23

> Husk nu, at filtret skal have olie efterfølgende!

Ja, Fås også hos enhver forhandler af udstyr til motocross som også er
storforbruger af denne type olie. Og så får man en hel liter så man kan
rense sit filter lidt oftere end de 100.000 miles som K&N anbefaler.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-04 19:11

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> Ja, Fås også hos enhver forhandler af udstyr til motocross som også er
> storforbruger af denne type olie. Og så får man en hel liter så man kan
> rense sit filter lidt oftere end de 100.000 miles som K&N anbefaler.

Ud over at det er spild af penge, er der så nogen der har løst problemet med
K&N og MAF-følere ??
--
Møller

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-04 19:20

> Ud over at det er spild af penge, er der så nogen der har løst problemet
med
> K&N og MAF-følere ??

Der er da ikke noget problem med denne kombination
Havde selv K&N i Sierra'en

--
Tom

Fra : Fly Christensen

Dato : 25-04-04 19:25

On Sun, 25 Apr 2004 20:19:57 +0200, "Tom"

Ja, det gik jo brandgodt!

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-04 20:07

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> wrote in message

> Ja, det gik jo brandgodt!