"Nye" Mondeo
Fra : Allan Møller

Dato : 25-04-04 16:51

Umiddelbart synes jeg der er rigtigt mange af den "nye" Mondeo til salg alle
steder.
Biler som ikke har kørt særligt mange km. Priserne er dog ikke nævneværdigt
lave.

Er der nogen problemer som i kender til ? Eller er det bare tilfældigheder ?

Mvh. Allan

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-04 18:09

> [...]
> lave.
>
> Er der nogen problemer som i kender til ? Eller er det bare tilfældigheder
?

Hvor gammel er "nye"?
Der findes jo 3 modeludgaver.

Ellers er det vel bare fordi at nogle folk er på den vogn hvor de skal have
ny bil hver 3-4 år.

--
Tom

Fra : Allan Møller

Dato : 25-04-04 18:29

> Hvor gammel er "nye"?
> Der findes jo 3 modeludgaver.

Ok - jeg mener den nye model - altså nuværende model.

> Ellers er det vel bare fordi at nogle folk er på den vogn hvor de skal
have
> ny bil hver 3-4 år.

Ja det er det sikkert - Men da jeg var ude hos ALD bilsalg i Tåstrup stod
der _rigtigt_ mange
af dem men det er vel også en typisk flådebil ?
Efterfølgende har jeg kigget på bilbasen.dk og der var også mange til salg
der.

Til sidst har jeg så kigget i Sverige hvor bilen skal købes hvis det bliver
aktuelt og der
er også mange til salg - mere end gennemsnittet af andre biler vil jeg mene.

Men det behøver vel ikke at være et dårligt tegn - det kan vel ligeså godt
være at der
bare er solgt mange Mondeo'er og som du skriver byttes de efter 3-4 år.

Mvnh. Allan

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 25-04-04 18:41

On Sun, 25 Apr 2004 19:28:32 +0200, "Allan Møller" <allan@allanm.dk>
wrote:

>Ja det er det sikkert - Men da jeg var ude hos ALD bilsalg i Tåstrup stod
>der _rigtigt_ mange af dem men det er vel også en typisk flådebil ?

www.aldbilsalg.dk -> "Størstedelen af vore brugte biler har kørt som
firmabiler via ALD Automotive"

>Til sidst har jeg så kigget i Sverige hvor bilen skal købes hvis det bliver
>aktuelt

En Mondeo når man har bopæl i Sverige ??

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Allan Møller

Dato : 25-04-04 18:56

> En Mondeo når man har bopæl i Sverige ??

Sikkert ikke - er mere interesseret i Passat men har ikke fundet den
"rigtige" endnu.
Men hvis det er "prisklassen" du hentyder til så ville både Passat og Mondeo
være biler
som vi aldrig ville få råd til i Danmark med et par år på bagen.

Så for os er det er par spring op af.

Mercedes, BMW og der omkring ville da være dejligt men er stadigvæk lidt
over vores budget.
Med mindre vi ændrede levemåde / stil og det er vi ikke interesseret i.

Mvh. Allan

Fra : Mikael L

Dato : 25-04-04 19:08

> En Mondeo når man har bopæl i Sverige ??

Ja hvis man her ville have købt en brugt Suzuki Alto så passer prisen vel

Jeg kunne sikkert også finde noget mere spændende hvis jeg boede på den
anden side af broen.

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-04 19:00

> Ja det er det sikkert - Men da jeg var ude hos ALD bilsalg i Tåstrup stod
> der _rigtigt_ mange
> af dem men det er vel også en typisk flådebil ?

Pyh, jeg troede lige at det var ALDI

> Efterfølgende har jeg kigget på bilbasen.dk og der var også mange til salg
> der.

Den har også i lang tid været den mest solgte bil i danmark så det er vel
ikke så mærkeligt at der også er mange til salg.

--
Tom