Familiebil
Fra : Fly Christensen

Dato : 25-04-04 11:35

Fin familie bil med plads til, at ungerne kan røre sig lidt under
kørselen:

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?&id=11111111135605287

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 25-04-04 11:46

On Sun, 25 Apr 2004 12:34:50 +0200, Fly Christensen
<x_nospam_x@gmx.net> wrote:

>Fin familie bil med plads til, at ungerne kan røre sig lidt under
>kørselen: www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?&id=11111111135605287

LOL

Så hellere denne fra ham:
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=all&id=11111111135195776

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-04 12:10

> Fin familie bil med plads til, at ungerne kan røre sig lidt under
> kørselen:
>
> http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?&id=11111111135605287

Vær opmærksom på at der jvf. dansk lovgivning kun må være døde personer bag
i en rustvogn.

Claus Peteresen

http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 25-04-04 12:15

On Sun, 25 Apr 2004 13:09:53 +0200, "Claus Petersen"
<claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote:

>Vær opmærksom på at der jvf. dansk lovgivning kun må være døde personer bag
>i en rustvogn.

Ingen smiley?
Jeg ved, hvad du mener, men set i sammenhæng med denne tyske, der i
givet fald skulle importeres, er det fuldt lovligt at køre i en
afdanket rustvogn, der er omregistreret.

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : phk

Dato : 25-04-04 12:17

> Vær opmærksom på at der jvf. dansk lovgivning kun må være døde personer
bag
> i en rustvogn.

I så fald er der en del ældre biler der får problemer ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 25-04-04 12:19

On Sun, 25 Apr 2004 13:17:09 +0200, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
wrote:

>I så fald er der en del ældre biler der får problemer ;)

Rustent lig? :)

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 25-04-04 12:22

KLIP

> Rustent lig? :)

Stålorme kan komme overalt..;)

Hr. Bjørn

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-04-04 07:24

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote in message

> "Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Vær opmærksom på at der jvf. dansk lovgivning kun må være døde personer
bag
> i en rustvogn.

Har vi ikke hjernedødskriteriet her i DK ?

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : hanzen

Dato : 25-04-04 15:34

> Fin familie bil med plads til, at ungerne kan røre sig lidt under
> kørselen:
>
> http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?&id=11111111135605287

Eller til en lille tur med svigermor.
--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt