Automatgear i Honda.
Fra : Kim Jensen

Dato : 25-04-04 11:13

Hejsa.

Har lige købt en Honda Accord 2.0 med automatgear.
Problemet er at når den er kold vil den ikke skifte gear, men når den bliver
varm
så vil den godt.
Er der nogle der kender til dette problem og evt. hvad der er galt vil jeg
blive meget glad for at høre fra jer.

Mvh. Kim.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-04-04 11:18

"Kim Jensen" <dukasutmin@esenet.dk> skrev :

>Er der nogle der kender til dette problem og evt. hvad der er galt vil jeg
>blive meget glad for at høre fra jer.

Kunne lyde som den trænger til at få skiftet olien på automaten
(og sien)

Fra : Kim Jensen

Dato : 25-04-04 11:19

Sien er der andre der har snakket om, men hvor dælen finder jeg den??

Kim.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-04-04 11:36

"Kim Jensen" <dukasutmin@esenet.dk> skrev :

>Sien er der andre der har snakket om, men hvor dælen finder jeg den??

Den sidder inde i kassen

Fra : Nicolai

Dato : 25-04-04 12:40

Check om der er olie på gearkassen...!!

Nicolai

Fra : Kim Jensen

Dato : 25-04-04 13:29

Der er det olie i der skal være så det lyder også meget realistisk at olien
først rigtigt kan løbe igennem når den bliver varm så bliver den vel
tyndere. Tusind tak for alle svar.

Kim.