I ved alt i denne gruppe (næsten da :o)
Fra : Don H.

Dato : 24-04-04 23:58

Så please hjælp...

Hvad str. højtalere sider der i henholdsvis døre og bag i ??

--
()".'."()
( (T) ) Venligst Don H.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-04-04 00:10

Hej!

"Don H." wrote:

> Så please hjælp...

Synske Kim (TM) tænker.... Tadaaaaa! Der er tale om en 3 dørs Civic fra '98

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-04-04 07:45

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev :

>Synske Kim (TM) tænker.... Tadaaaaa! Der er tale om en 3 dørs Civic fra '98

Synsk ? sagde du synsk ?

Så ved du måske også hvor manden har lagt sin tommestok ?

<grin>

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-04-04 09:49

Hej!

jan@stevns.net wrote:

> Synsk ? sagde du synsk ?

Jep :)

> Så ved du måske også hvor manden har lagt sin tommestok ?

Hmmmm, der skal skisme mere end en synsk person til at overkomme det rod, der er
i din garage

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-04-04 10:05

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev :

>Hmmmm, der skal skisme mere end en synsk person til at overkomme det rod, der er
>i din garage

Nope - Bare spørg Brormanden, jeg ved lige præcis hvor hvad er , også
tommestokken.

(hellere et rodet værksted, end et rodet hovede ;)

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 25-04-04 10:08

> Nope - Bare spørg Brormanden, jeg ved lige præcis hvor hvad er , også
> tommestokken.
>
> (hellere et rodet værksted, end et rodet hovede ;)

Ellers må du jo tænde for dit wecam, så er jeg sikker på at der er en hel
nyhedsgruppe som gerne vi hjælpe med at finde den tommestok

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 25-04-04 10:11

On Sun, 25 Apr 2004 11:08:22 +0200, "Andreas M. Hansen"
<nokke99@hotmail.com> wrote:

>Ellers må du jo tænde for dit wecam, så er jeg sikker på at der er en hel
>nyhedsgruppe som gerne vi hjælpe med at finde den tommestok

Søndagstidsfordriv: Find Holger i Stevns
www.vejbib.dk/holgerudg.htm

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 25-04-04 20:41

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> (hellere et rodet værksted, end et rodet hovede ;)

Jeg plejer nu at sige:
Hellere et tomt værksted end et tomt ......

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-04-04 21:03

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Jeg plejer nu at sige:
>Hellere et tomt værksted end et tomt ......

Jeg siger slet ikke noget om emnet - er sgu' halvtræk, har gået hele
dagen og plantet reoler, hylder, lamper, stikkontakter derovre ;)

(og muget ud !)

Fra : Fly Christensen

Dato : 25-04-04 21:26

On Sun, 25 Apr 2004 22:02:44 +0200, jan@stevns.net wrote:

[snip]
>(og muget ud !)

Hat du fået fjernet dine svinetrug?

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-04-04 22:27

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>Hat du fået fjernet dine svinetrug?

Ikke endnu - dynamit er en mangelvare ;(

Fra : Fly Christensen

Dato : 25-04-04 22:59

On Sun, 25 Apr 2004 23:26:58 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Ikke endnu - dynamit er en mangelvare ;(

Et nordkoreansk tog skulle kunne klare den sag...

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 25-04-04 21:43

> Jeg siger slet ikke noget om emnet - er sgu' halvtræk, har gået hele
> dagen og plantet reoler, hylder, lamper, stikkontakter derovre ;)
>
> (og muget ud !)

og mig der har gået hele dagen og plantet og luget.

Det må da forresten snart være grave tid på Stevns, hvordan med det?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Don H.

Dato : 25-04-04 18:45

Kim Voss Schrader wrote:
> Synske Kim (TM) tænker.... Tadaaaaa! Der er tale om en 3 dørs Civic
> fra '98

Hehe... okay hvad gik der lige galt for mig der

Men ja synske kim har da helt ret...

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-04-04 19:33

"Don H." <tele1adslFJERN@DETTEtele2adsl.dk> skrev :

>Hehe... okay hvad gik der lige galt for mig der

Det skal du ikke tænke på (så længe Kim er vågen ;)

Fra : hanzen

Dato : 25-04-04 08:10

"Don H." <tele1adslFJERN@DETTEtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Så please hjælp...
>
> Hvad str. højtalere sider der i henholdsvis døre og bag i ??

> [...]

I dørene sidder nogle ældre - men meget velspillende - Pioneer på ca 5".
Bagi et par Alpine 6x9"
Og under forruden sidder et par små Blaupunkt.

Hvorfor vil du vide det?
--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Brian S Jensen

Dato : 25-04-04 09:22

> [...]
> Så please hjælp...
>
> Hvad str. højtalere sider der i henholdsvis døre og bag i ??

Tjek kardanakslen - jeg mener det står der

evt. også i blå - som regel....dog findes de også i en kalorielet udgave

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Don H.

Dato : 25-04-04 18:48

Don H. wrote:
> Så please hjælp...
>
> Hvad str. højtalere sider der i henholdsvis døre og bag i ??

Som synske kim skrev, så er der her tale om en 3 dørs Honda Civic 1.6VTI 3
dørs, og der sider de originale højtalere i stadigvæk, men hvilken str. har
de for/bag ??

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-04-04 19:37

> [...]

>dørs, og der sider de originale højtalere i stadigvæk, men hvilken str. har

Du fandt med andre ord ikke en tommestok ?

Fra : Don H.

Dato : 25-04-04 20:10

jan@stevns.net wrote:
> Du fandt med andre ord ikke en tommestok ?

Nej... og hvor på højtt. måler man, membran eller m/hele rammen oxo ?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-04-04 20:23

"Don H." <tele1adslFJERN@DETTEtele2adsl.dk> skrev :

>Nej... og hvor på højtt. måler man, membran eller m/hele rammen oxo ?

Hvis du ikke vil til at skære i bilen, så mål opspændingshullerne

(jeg mener at huske at f.eks en 5" højttaler , er selve membranens
diameter)

Fra : Don H.

Dato : 25-04-04 20:33

jan@stevns.net wrote:
> (jeg mener at huske at f.eks en 5" højttaler , er selve membranens
> diameter)

Nogen der kan bekræfte dette ?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-04-04 21:00

>Nogen der kan bekræfte dette ?

Har lige været ude i stalden og kigge på et par stykker -
fabrikanterne kan vist ikke selv hitte ud af det heller

http://www.dkfritidbil.dk/debatrelevant/hoejttalere/loudspsize.htm

Du må finde en målepind aka tommestok

(og jo - Kim - jeg kan sgu sagtens hitte min tommestok !)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-04-04 21:17

Hej!

jan@stevns.net wrote:

> Du må finde en målepind aka tommestok
>
> (og jo - Kim - jeg kan sgu sagtens hitte min tommestok !)

Så skal du ikke misbruge oraklet

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 25-04-04 21:46

> (og jo - Kim - jeg kan sgu sagtens hitte min tommestok !)

ØV !

Jeg ku' eller sige inden for hvilke 50 kvadratmeter den lå

Området var endda afgrænset af mure.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-04-04 22:28

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Jeg ku' eller sige inden for hvilke 50 kvadratmeter den lå

Det tvivler jeg stærkt på - den lå nemlig oppe på 1.salen i stuehuset

>Området var endda afgrænset af mure.

Joehhhh....