Opel Vectra, motorstyring
Fra : Mogens Knudsen

Dato : 22-04-04 21:27

Som jeg tidligere har nævnt, har een af mine medarbejdere en Vectra
2.0 fra '96. Han nævnte lige, at en dag, han var til service, fik han
opgraderet motorstyringen som et led i eftersynet. Bilen gik helt
anderledes og væsentligt bedre efterfølgende.

Ville blot lige nævne det - troede ikke, at det var en mulighed......

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-04 22:01

> [...]
> anderledes og væsentligt bedre efterfølgende.
>
> Ville blot lige nævne det - troede ikke, at det var en mulighed......

Jo både Opel og PSA har brugt det i mange år, min sidste Astra firmabil fik
opdateret software to gange via Opels Tech2.
Lidt smart men de har jo selvfølgelig også behov for det :)

/Claus

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-04-04 17:05

On Thu, 22 Apr 2004 23:01:14 +0200, "Claus Petersen"
<claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote:

>Jo både Opel og PSA har brugt det i mange år

Mange år? - dvs. at der muligvis er en anden edition til min Omega?

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-04 17:12

> Mange år? - dvs. at der muligvis er en anden edition til min Omega?

Mange år ? alt er jo relativt, jeg er jo nok kun en stor knægt i dine øjne
:)

Men min Astra G (hedder den ikke sådan?) 1,6NZ var en 98'er svjh.
Peugeot har brugt det siden 306, ved dog ikke om det var muligt på de første
årgange.

Claus Peteresen

http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-04 07:24

> [...]
> anderledes og væsentligt bedre efterfølgende.
>
> Ville blot lige nævne det - troede ikke, at det var en mulighed......

Jeg havde faktisk hørt det noget lignende... Vectra B'erne i de årgang går
ikke altid lige godt, nogle døjer lidt med at de går ud og hakker lidt i
det... Nå - men det jeg havde hørt var at den chiptuning også kunne afhjælpe
problemet :)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94 <- nu med aluer

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-04 10:47

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> [...]
> anderledes og væsentligt bedre efterfølgende.
>
> Ville blot lige nævne det - troede ikke, at det var en mulighed......

Det er ikke en tros sag, det er fakta for flere fabrikater, i stil med at
man kan få opdateret softwaren i sit digitalkamera, maskinstyringer, drivere
m.v., men det troede jeg var almen viden for dig )
--
Møller