Popel-Power
Fra : Fly Christensen

Dato : 22-04-04 19:49

Hvis der nu er nogle, der har brug for lidt ekstra power til deres nye
Opel Vectra Caravan:

i35 Kompressor Kit (nur für 3,2 V6)
max. Drehmoment: 370 Nm bei 4.800 1/min, max. Leistung: 302 PS (222 kW),
0-100 km/h in 6,3 Sekunden

Preis:   18.900,00
Unverbindliche Preisempfehlung inklusive Mehrwertsteuer. Die Verwertung
der Opel Original-Abbauteile, Montage, Lackierung und TÜV ist in unseren
Preisen enthalten. Änderungen, Irrtum vorbehalten.

Bemerkungen:

lieferbar ab Frühjahr 2004

www.irmscher.de under "veredlung ab Werk" -> i35 -> Vectra -> Caravan ->
Produktporgram -> Motor.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 22-04-04 20:08

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>Preis:   18.900,00

i øvro ?

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 22-04-04 20:07

On Thu, 22 Apr 2004 21:08:22 +0200, jan@stevns.net wrote:

>i øvro ?

Nope -> teuro
(kræver et vist kendskab til det tyske sprog...)

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : jan@stevns.net

Dato : 22-04-04 20:19

Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Nope -> teuro
>(kræver et vist kendskab til det tyske sprog...)

Sikkert - i skolen rakte mit kun til "ich habe, du hast, i røven en
knast" ..... og så blev hun sgu' sur ;)

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 22-04-04 20:21

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> Sikkert - i skolen rakte mit kun til "ich habe, du hast, i røven en
> knast" ..... og så blev hun sgu' sur ;)

som fortsætter spledes

........... und den sitter fast ... mit Hansa plast.

(Hansa = et kendt hæfteplastermærke)

Hr. Bjørn

Fra : anders majland

Dato : 23-04-04 15:57

> Hansa

Det er da en øl ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Karsten Andersen

Dato : 24-04-04 19:24

Fri, 23 Apr 2004 16:57:18 +0200, skrev anders majland, på 9 linier, i
<c6bav5$evd$4@sunsite.dk>, :

>Det er da en øl ?
og pladerne de brugte på en skoda.

Karsten
Horsens

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-04 07:20

> [...]
> Opel Vectra Caravan:
>
> i35 Kompressor Kit (nur für 3,2 V6)
> max. Drehmoment: 370 Nm bei 4.800 1/min, max. Leistung: 302 PS (222 kW),

Det er for dyrt

Der er 2 forskellige leverandører af kompressorkits til min... Priserne
ligger på 30.000-35.000 kroner; de skulle eftersigende give 70hk.

18.900 EUR er dælme mange for et kit... Havde jeg det beløb til at kaste
under mit motorrum.. WAUW :) Så er der noget der hedder 3.0 konvertering, og
så et sådan et kompressor kit på :) Kæft det kunne egentlig være sjovt. 3.0
konverteringen giver i omegnen, af et ordentlig bundtræk... og noget der
ligner 30-35hk oven i... Det vil sige 100-105hk for begge tele... og så har
man ikke engang brugt 10.000 EUR ;)

Kæft Bjørn... nu drømmer du igen :)

--
Mvh Bjørn,