Polering med Ultraglozz
Fra : Torben R

Dato : 21-04-04 15:36

Hej NG,

Nogen som har erfaring med polering med Ultraglozz ?

-Er det nødvendigt at bruge el-polerpad (boremaskine el lign.) til at ligge
1. lag på ? Kan det ikke klares med alm. håndkraft.
Jeg er lidt nervøs ved at bruge en polerskive til boremaskinen (sandkorn
der bliver slebet med rundt og ind i lakken)

-Skal bilen være HELT ren og tør ved 2. påføring ?

-Jeg har købt den lille flaske samt en flaske vinyl fjerner. Nogen som har
haft problemer med at fjerne Ultraglozz'en
fra plastdelene på bilen ? Der står at det SKAL fjernes inden max. 6
timer, ellers sidder det fast.

-Der står på flasken at det også kan bruges til ruderne, nogen som har
prøvet på bilruderne ?

Torben R

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-04 16:37

"Torben R" <ilac@girafinet.uni2.dk> wrote in message
> Hej NG,

Déjàvue.

Jeg synes, at jeg har set den før: kl. 14.18. kan det passe

Men jeg ser måske syner
--
Møller

Fra : Torben R

Dato : 21-04-04 21:24

Møller skrev:
> "Torben R" <ilac@girafinet.uni2.dk> wrote in message

> Déjàvue.
>
> Jeg synes, at jeg har set den før: kl. 14.18. kan det passe
>
> Men jeg ser måske syner

Beklager dobbelt indlægget, men min outlook express ville ikke opdatere.

Jeg har set produktet diskuteret tidligere, og jeg har besluttet mig for
at afprøve det - det er der vel ikke noget galt i ?
Jeg ville så gerne have nogle kommentarer fra folk, som også har
afprøvet det, jeg har ingen intentioner om at starte en "religions krig"
om hvilket produkt, som er bedst.

--
Torben R

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-04 21:42

"Torben R" <ravnkilde@DUERIKKEtele2adsl.dk> wrote in message

> Beklager dobbelt indlægget, men min outlook express ville ikke opdatere.

Det går da fint

> [...]
> Jeg ville så gerne have nogle kommentarer fra folk, som også har
> afprøvet det, jeg har ingen intentioner om at starte en "religions krig"

Nop, lad os høre om dine erfaringer, for det er vist et område, hvor der er
ret delte meninger
Men jo mere erfaring der kan tilføres gruppen jo bedre, bare jeg ikke skal
lægge lak til
--
Møller

Fra : Brizz

Dato : 22-04-04 14:29

> [...]
> ret delte meninger
> Men jo mere erfaring der kan tilføres gruppen jo bedre, bare jeg ikke skal

De havde en sælger ude i bella i igår som aboslut ikke var god til at sælge
deres produkt. Så jeg gad ikke købe det. Men har fulgt meget med i snakken
herinde.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk