geu 12469
List til enden af døren
Fra : Thostrup

Dato : 21-04-04 08:59

Hej

Jeg leder efter en U formet liste i gennemsigtigt plast eller lignede, til
at sætte på enden af døren, så når man slå de kæmpe døre op og kvinden ikke
lige tænker over lakken og hvad der står ved siden af ikke har godt af at
mødes.
Eller hvis jeg selv skulle komme til det også (men det lyder usandsynligt)

Men de skal bare være en liste til lige at skubbe omkring den lodrette ende,
hvor findes sådanne en?

Har I andre gode forslag til at beskytte dørene hvis man skulle komme for
tæt på noget andet?

På forhånd tak

Mvh Thostrup

Fra : Per Thomsen

Dato : 21-04-04 09:26

> [...]
> hvor findes sådanne en?
>
> Har I andre gode forslag til at beskytte dørene hvis man skulle komme for

Prøv i et byggemarked. Jeg kan huske man kunne købe sådanne lister til
forsatsvinduer.
Det er da et forsøg værd.

Per

Fra : Peter Sindrup

Dato : 21-04-04 09:40

> Men de skal bare være en liste til lige at skubbe omkring den lodrette
ende,
> hvor findes sådanne en?

Jeg så engang en bil der havde haft en sådan liste monteret i årevis, og
lakken nedenunder listen var totalt slidt væk af det støv, grus og andet
vejsnavs der helt naturligt samler sig under sådan en liste. Så jeg er ikke
sikker på at overhovedet ville installerer sådan en liste.

M.v.h.

Peter

Fra : Thostrup

Dato : 21-04-04 09:47

"Peter Sindrup" <nospamnews@psi.avic.dk> wrote in message

> [...]
ikke
> sikker på at overhovedet ville installerer sådan en liste.

Hmm - okay, det lød ikke som om jeg havde fat i en god ide der :S

Skal man så bare undlade at sætte noget på og så håbe at dørene ikke rammer
noget.
Det er Calibra døre, de er SQ lidt lange ;)

Mvh Thostrup

Fra : Peter Sindrup

Dato : 21-04-04 10:05

> Skal man så bare undlade at sætte noget på og så håbe at dørene ikke
rammer noget.
> Det er Calibra døre, de er SQ lidt lange ;)

Ved det ikke....
Jeg er bare ikke sikker på at det er nogen go' ide', med mindre man kan
sikre at det ikke kommer urenheder ind under listen, der så kan virke som
slibemiddel.

Peter

Fra : Janner

Dato : 21-04-04 11:15

Jeg havde engang nogen på min gamle pug, de var med en slags lim i så der
ikke røg snavs ind under dem .... de fungerede kanon godt *S*

--
Hygge fra Onkel Jan
CBR929RR