Mercedes på tilbud..
Fra : Ukendt

Dato : 20-04-04 21:51

G´aften (Sig det hurtigt - det er det fedeste ord - opfundet af Jan fra
Stevns)

Jeg gik sådan og tænkte på... Hvor meget Mercedes Benz kan man få for
140.000 kroner... ?

Ja, så meget her f.eks..:

http://www.shanejensen.com/car/

Måske skulle man flytte..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Morgan Jones

Dato : 21-04-04 05:51

> Måske skulle man flytte..

Til gengæld har du et velfærdssamfund.... Som godtnok ikke virker....

Morgan

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-04 06:42

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse

> Til gengæld har du et velfærdssamfund.... Som godtnok ikke virker....

Det er der heller ikk garanti for Merceren gør, jvf. de historier om div.
probs., som "køre" rundtomkring )).

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-04 07:35

> Det er der heller ikk garanti for Merceren gør, jvf. de historier om div.
> probs., som "køre" rundtomkring )).

Men så har de da stor succes i LeMans....hvor de ikke deltager mere....eller
F1 hvor de...øh ligger midt i feltet ))

--
Tom

Fra : Lars Ehlers

Dato : 21-04-04 06:48

On Wed, 21 Apr 2004 06:50:57 +0200, "Morgan Jones" <morgan@jones.dk>
wrote:

>Til gengæld har du et velfærdssamfund.... Som godtnok ikke virker....

Tja, nu vil jieg ikke snakke politik i denne gruppe, men USA er ikke
et perfekt land, og det er Danmark helller ikke.... Bilafgifter eller
ej.

Egentlig synes jeg at bilpolitiken her i Calfornien er fin, ingen
bilafgift, og det eneste du skal sørge for er, at din bil ikke
forurener. Ellers er der frit spil. Og hvis du har en lidt ældre bil
(som kan købes for en slik), så er der ingen miljøregler, der skal
overholdes.

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Henrik B.

Dato : 21-04-04 09:15

Lars Ehlers wrote:
[...]

Hold nu din kæft Lars!

M.v.h.
P.S. Misundelse er en grim ting.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 21-04-04 07:06

Morgan Jones wrote:

> Til gengæld har du et velfærdssamfund.... Som godtnok ikke virker....

Det er da betryggende at man kan komme på hospitalet uden først at
skulle kunne vise et kreditkort med 100K limit.

--
Roberto Saldo

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-04 07:39

> Det er da betryggende at man kan komme på hospitalet uden først at
> skulle kunne vise et kreditkort med 100K limit.

Jep og blivet slået halv ihjæl på grund af utallige fejl såsom
fejlmedicinering, forkerte diagnoser, bakteriebomber osv )

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 21-04-04 07:57

Tom wrote:

> Jep og blivet slået halv ihjæl på grund af utallige fejl såsom
> fejlmedicinering, forkerte diagnoser, bakteriebomber osv )

Man skal ha' et godt helbred for at overleve et hospitalsophold :)

--
Roberto Saldo

Fra : Henrik B.

Dato : 21-04-04 09:16

Roberto Saldo wrote:
:: Man skal ha' et godt helbred for at overleve et hospitalsophold :)

*ROFL* En one-liner jeg vil til at bruge. )

M.v.h.

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 21-04-04 08:02

> Jep og blivet slået halv ihjæl på grund af utallige fejl såsom
> fejlmedicinering, forkerte diagnoser, bakteriebomber osv )

Jae - det ser ud til at de har været i lære på et autoværksted;-/

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-04 08:00

> Jep og blivet slået halv ihjæl på grund af utallige fejl såsom
> fejlmedicinering, forkerte diagnoser, bakteriebomber osv )

Og du tror ikk den slags uheld sker på et fx privathospital?, forskellen er
bare at du kommer selv til at betale for det. Læs: de giver sig kun af med
arb. som der er penge i, og minimal risiko.

Fra : Martin Kiefer

Dato : 21-04-04 20:31

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bare at du kommer selv til at betale for det. Læs: de giver sig kun af med
> arb. som der er penge i, og minimal risiko.

Er der ikke 2 års reklamationsret på et hjerte købt på et privathospital?

Martin Kiefer
www.kiefer.dk
Reply til min mail går til /dev/null

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 22-04-04 05:57

"Martin Kiefer" <news1@kiefer.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke 2 års reklamationsret på et hjerte købt på et privathospital?

Jow netop, og hvad vil du bruge den til, den er IKKE = garanti. Den sikre
bare, som når du,jeg køber noget, at man har lov til at brokke sig,

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 21-04-04 10:09

> Jep og blivet slået halv ihjæl på grund af utallige fejl såsom
> fejlmedicinering, forkerte diagnoser, bakteriebomber osv )

Det må være DK vi snakker om, her.

Fra : Brizz

Dato : 21-04-04 09:19

> Det er da betryggende at man kan komme på hospitalet uden først at
> skulle kunne vise et kreditkort med 100K limit.

Ville det da være noget problem

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Roberto Saldo

Dato : 21-04-04 09:34

Brizz wrote:

> Ville det da være noget problem

Formodentlig for den overvejende del af befolkningen i USA.

--
Roberto Saldo

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 21-04-04 10:21

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Formodentlig for den overvejende del af befolkningen i USA.

Man kan tegne en hospitals-forsikring, der er bare mange som vælge at få en
swim-pool, ny bil, osv. i stedet, det er jo et prioteringsspørgsmål. Vi kan
sagtens føre dialogen over på DK, hvar mange studerende tror i der går til
tandlægen, i stedet for at gå ud og feste? ....priotering. (jeg festede,
det kostede bare en rodbehandling, senere)
Men selvfølgelig er der da folk i USA, som ikke har råd til
sygehusforsikring

Glenn

Fra : Roberto Saldo

Dato : 21-04-04 10:33

Glenn [Odense] wrote:
> [...]
> tandlægen, i stedet for at gå ud og feste? ....priotering. (jeg festede,

Hvor mange amerikanere tror du der ikke har råd til at studere??

--
Roberto Saldo

Fra : Lars Ehlers

Dato : 21-04-04 16:27

On Wed, 21 Apr 2004 11:20:36 +0200, "Glenn [Odense]"
<megacool500@hotmail.com> wrote:

>Man kan tegne en hospitals-forsikring, der er bare mange som vælge at få en
>swim-pool, ny bil, osv. i stedet, det er jo et prioteringsspørgsmål.

Jeg betaler omkring $100 om måneden for sygeforsikring for både min
kone og mig selv, det er nu ikke særligt dyrt. Det dækker også
receptmedicin, så jeg max. kan komme til at betale $10 for medicin på
apoteket, uanset hvad medicinen koster. Lægebesøg koster ligeledes
$10.

>Men selvfølgelig er der da folk i USA, som ikke har råd til
>sygehusforsikring

Desværre ja, og det er ofte de ældre, der må betale prisen. Vi mangler
en forsikringsmulighed for de fattige og de arbejdsløse.

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Peter Weis

Dato : 21-04-04 16:22

> [...]

> tandlægen, i stedet for at gå ud og feste? ....priotering. (jeg festede,
> det kostede bare en rodbehandling, senere)

Da jeg læste, var der gratis tandlæge indtil man var 25 år gammel.

mvh
Peter

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-04-04 20:33

> Det er da betryggende at man kan komme på hospitalet uden først at
> skulle kunne vise et kreditkort med 100K limit.

Patienten døde.
Han havde ikke flere mønter til respiratoren.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Per Wildau

Dato : 21-04-04 15:56

Jan W. Nielsen sang:
[..]
> http://www.shanejensen.com/car/
>
> Måske skulle man flytte..

Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz ?
My friends all drive Porsches, I must make amends.
Worked hard all my lifetime, no help from my friends,
So Lord, won't you buy me a Mercedes Benz ?
/JANIS JOPLIN
http://www.azlyrics.com/lyrics/janisjoplin/mercedesbenz.html

P3R W!LDAU

Fra : Martin Kiefer

Dato : 21-04-04 20:36

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

> 140.000 kroner... ?
>
> Ja, så meget her f.eks..:
>
> http://www.shanejensen.com/car/

Koster næsten det samme i Tyskland, så du behøver faktisk ikke at flytte så
langt væk igen:

http://shor.ter.dk/95581463

Fra : Andreas Jensen

Dato : 22-04-04 21:37

Med fare for at ødelægge en lang og god tråd vil jeg forsøge at fremkomme
med et seriøst svar (!)....

Du kan få en aldeles glimrende 124'er fra begyndelsen af halvfemserne ! Der
er ikke den store prisforskel i DK på at købe disse privat eller hos
forhandler, da MB-ejere generelt overvurderer deres bil (Undertegnede
inkl.).

Hvis du søger på bilbasen.dk vil du se mange tilbudte indenfor den angivne
prisramme.

Personligt ville jeg søge efter en importeret tysk bil (Husk at tjekke
papirerne - kan ikke skrives for ofte !), da der typiskt er mindre rust end
i disse, end i biler, der har kørt i DK i hele "deres liv".

Du kan også f.eks. tjekke Gørløse Autoimport (Bare eet eksempel af mange -
og nej - jeg har intet med dem at gøre), der har ganske fine biler. Du kan
evt. anmode en "importhaj" om at hjælpe med søgningen.

Med venlig hilsen
Andreas Jensen
MB 230TE