Bellabøvs
Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 20-04-04 21:48

Er jeg den eneste der synes at den nye golf ligner l... indeni - jeg følte
mig hensat til en 5 år gammel Toyota Corolla?

Det ser ud som om Peugeot har været lidt for smarte med den nye 407? Lidt
underligt design, ikke særlig praktisk og MEGA prisstigninger i forhold til
406 - lugter det ikke lidt af problemer for den nye pusjot?

Mest overbevisende var Toyota Avensis, den er bare møjlækker.

Kom sku til at købe en Kia Picanto til konen - det kan man da kalde et
impulskøb! Var lige ved at købe to da proppen var af!

Fra : Michael Olesen

Dato : 21-04-04 07:40

> Er jeg den eneste der synes at den nye golf ligner l... indeni - jeg følte
> mig hensat til en 5 år gammel Toyota Corolla?

Du er ikke den eneste... jeg synes det er gået væsentligt tilbage siden Golf
IV... Specielt den "delle" der er under forruden hele vejen indvendigt, den
har jeg svært ved at "sluge"... Corolla'en er pænere Der må jo være en
grund til at den nye Golf ikke sælger så godt...

> Mest overbevisende var Toyota Avensis, den er bare møjlækker.

Ohhhh yeaaahhh... den er lækker, specielt med 2.4

> Kom sku til at købe en Kia Picanto til konen - det kan man da kalde et
> impulskøb! Var lige ved at købe to da proppen var af!

He he... så kom muldvarpen op at se dagens lys

/mic