Omdr.-tæller og speedo følges...
Fra : Henrik B.

Dato : 20-04-04 14:52

Jeg er altså vild med, når speedometer nålen følger omdrejningstælleren
opad...

http://hem.bredband.net/b217792/Downloads/media/kahuna60to150.mpg

M.v.h.

Fra : Søren

Dato : 20-04-04 15:14

Hej Henrik,

> Jeg er altså vild med, når speedometer nålen følger omdrejningstælleren
> opad...

Nå ja, hvis man kun har 1 gear ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Henrik B.

Dato : 21-04-04 02:30

Søren wrote:
:: Hej Henrik,
::
::
::: Jeg er altså vild med, når speedometer nålen følger
::: omdrejningstælleren opad...
::
:: Nå ja, hvis man kun har 1 gear ;)

Hmmmm, sejt at kunne køre 160 km/t i 1. gear....

M.v.h.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-04-04 07:28

On Tue, 20 Apr 2004 15:51:59 +0200, Henrik B. wrote:

> Jeg er altså vild med, når speedometer nålen følger
> omdrejningstælleren opad...

Jep

Jeg har en del af den slags Saab Turbo klips. Det ser altså for fedt ud

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"