resturation af bagfjeder?
Fra : Ukendt

Dato : 19-04-04 21:37

Til Gruppe,

Jeg har købt mig en "gammel/træt" RD350 '83 og spekulerede på om det er
muligt at opbygge bagfjederen, ligesom man gør med forgaflen?

Venligst
Kasper

Fra : jan@stevns.net

Dato : 19-04-04 21:42

"Kasper Meldgaard" <kaspermeldgaard-snabelA-edidak.dk> skrev :

>Jeg har købt mig en "gammel/træt" RD350 '83 og spekulerede på om det er
>muligt at opbygge bagfjederen, ligesom man gør med forgaflen?

en RD 350, er da en MC ikke sandt ?

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 19-04-04 21:52

On Mon, 19 Apr 2004 22:41:58 +0200, jan@stevns.net wrote:

>en RD 350, er da en MC ikke sandt ?

Yamaha?

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-04 22:02

> Yamaha?

Pis også... Skal vist i seng!

Selvfølgelig forkert gruppe ;)

Fra : Carsten Petersen

Dato : 20-04-04 13:25

"Kasper Meldgaard" <kaspermeldgaard-snabelA-edidak.dk> skrev i en meddelelse

> Pis også... Skal vist i seng!
>
> Selvfølgelig forkert gruppe ;)

Jeg synes ellers det med restaurationen lød spændende!

Carsten

Endnu en udgydelse fra CP's PC!

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-04 21:16

> Yamaha?

Og det hedder ikke en RD 350 det hedder en RD 3enhalv'er :)

/Claus

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-04-04 14:56

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote in message
> Og det hedder ikke en RD 350 det hedder en RD 3enhalv'er :)

Nix. 18års dræberen.

vh
Torben