Kondensator?
Fra : Ukendt

Dato : 19-04-04 11:58

Halløj

Havde fat i værksteder som har serviceret mit AC anlæg fordi jeg fornemmer
at den igen har tabt lidt R134a gas. De fandt ud af at det er kondensatoren
som er ved at ruste væk (meget overraskende at Ford kan ruste).
Men hvor søren får man lige fat i sådan en når man ikke vil betale 340 Euro
hos Ford?

Har godt nok fundet en NY på ebay til ca. 1000 Kr men ville foretrække hvis
man kunne handle i danmark i stedet for.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Lars

Dato : 19-04-04 12:25

> [...]
hvis
> man kunne handle i danmark i stedet for.

Har du prøvet den lokale kølersmed ?

Jeg ved de har til Mondeo bla. men jeg ved ikke hvilken
Ford du har.

hilsen
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-04 18:55

"Lars" <lovegreenFJERN@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Har du prøvet den lokale kølersmed ?

Kølersmed ?

> Jeg ved de har til Mondeo bla. men jeg ved ikke hvilken

Mondeo 1.8i 97'

--
Tom

Fra : Lars

Dato : 20-04-04 11:02

> Kølersmed ?

Autokøler fabrik.
Jeg har købt nogen stykker hos Hillerød Autokølerfabrik,
men der må ligge en i nærheden af dig.

> Mondeo 1.8i 97'

Ja, det burde de have, eller kunne skaffe.

hilsen
Lars