Hjælp til Selca FM 7.12
Fra : ///JJ

Dato : 19-04-04 09:36

Hej,
Jeg kom til at fejlposte i sidste uge, så jeg prøver lige i den rette
gruppe:

Jeg har forlagt mit diagram til ovennævnte alarm. Er der nogen der ved
hvilken ledning det er, man skal bruge når man vil bruge
vindues-oprul. Det er noget med at en bestemt ledning giver stel i ca. 30 s.
når
man låser bilen. Jeg kan bare ikke huske farven på ledningen.

Jeg har prøvet at kigge på internettet, men kunne ikke finde diagrammet der.

På forhånd tak,

///JJ

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-04-04 09:44

///JJ wrote:
> Jeg har prøvet at kigge på internettet, men kunne ikke finde
> diagrammet der.

Så vidt jeg kan se på Internettet, så er der ikke mange farvet ledninger, da
det kun er ledningerne til c-lås, blinklys samt den ledning du mangler der
er farvet. Dermed er det en let opgave at finde den ledning du mangler vha.
en prøvelampe. Du kan sikkert gætte dig til den, da der sikkert er 6
ledninger til c-låsen, som hænger sammen 2 + 2 + 2. Blinlysledningerne er
sikkert også næsten ens. Mit gæt er at der er een ledning af de farvet der
skiller sig ud fra de andre, og jeg tror det er den, du mangler...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : ///JJ

Dato : 19-04-04 17:00

Morten Fruergaard wrote:

> [...]
> gæt er at der er een ledning af de farvet der skiller sig ud fra de
> andre, og jeg tror det er den, du mangler...

Jeg har været igang på den måde, uden held. Det er temmelig mange farvede
ledninger, men ingen af dem jeg har målt på giver stel efter 30-45 sek.
Derfor ville jeg gerne vide præcis hvilken det er jeg skal lede efter.

mvh
///JJ

Fra : Troels Pedersen

Dato : 19-04-04 17:08

///JJ wrote:
> [...]
> ca. 30 s. når
> man låser bilen. Jeg kan bare ikke huske farven på ledningen.

Jeg er sikker på det er den brun/hvide der opfører sig sådant. Den sidder
som en af de tre ledninger der går til den lille boks med potmeter på, hvor
du tilslutter dine ultralydssensorer, og herpå justere følsomheden. Denne
lednings niveau kan styres med to tryk på den store knap på
fjernbetjeningen.

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : ///JJ

Dato : 19-04-04 17:40

Troels Pedersen wrote:

> [...]
> potmeter på, hvor du tilslutter dine ultralydssensorer, og herpå
> justere følsomheden. Denne lednings niveau kan styres med to tryk på

En million tak! Nu hvor du nævner det, så bringer det minder frem i min
hukommelse. Jeg er sikker på du har ret!

Mvh
///JJ

Fra : Troels Pedersen

Dato : 19-04-04 17:56

///JJ wrote:
> En million tak! Nu hvor du nævner det, så bringer det minder frem i
> min hukommelse. Jeg er sikker på du har ret!

Det var så lidt... Jeg er også helt sikker på at jeg har ret - Det står i
manualen

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC