/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Min nye slæde...
Fra : Henrik B.


Dato : 19-04-04 00:09

For første gang i mit liv har jeg lavet en svinegod handel - og så lige
netop på en bil! ))))))

Bilen er fuldt serviceret. Alt der kan være problematisk er skiftet/lavet.
Bilen er ejet af en ældre tysk Saab-entusiast, der virkelig har passet og
plejet dyret - hvilket også fremgår af billederne. Jeg har dem i kæmpe
størrelse, hvor det tydeligt ses at der er passet på bilen. Hold da helt
kæft, hvor jeg glæder mig til den står i indkørslen, indenfor 14 dage.

Vidunderet kan ses i news:dk.binaer.motor under samme emne.

M.v.h.



 
 
John Sahl (19-04-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 19-04-04 00:19

Henrik B. wrote:
> Vidunderet kan ses i news:dk.binaer.motor under samme emne.

Den ser så absolut velholdt ud, tillykke!

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Bjørn Jørvad (19-04-2004)
Kommentar
Fra : Bjørn Jørvad


Dato : 19-04-04 00:32


"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
news:40830a8d$0$265$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

KLIP

> Vidunderet kan ses i news:dk.binaer.motor under samme emne.

Hjertelig tillykke med nyanskaffelsen og vidunderet.

Den ser yderst velholdt ud.

Tog han "knallerten" i bytte...

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Henrik B. (19-04-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 19-04-04 00:41

Bjørn Jørvad wrote:
:: Tog han "knallerten" i bytte...

Pas nu på do' - ellers bliver jeg nødt til at "sætte dig på plads", næste
gang vi smutter til Bella....

M.v.h.



Bjørn Jørvad (19-04-2004)
Kommentar
Fra : Bjørn Jørvad


Dato : 19-04-04 00:44


"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
news:40831215$0$304$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

KLIP

> Pas nu på do' - ellers bliver jeg nødt til at "sætte dig på plads", næste
> gang vi smutter til Bella....

LOL .... Rene Ord For Lommepenge ....Mein Herr..

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Henrik B. (19-04-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 19-04-04 00:48

Bjørn Jørvad wrote:
:: LOL .... Rene Ord For Lommepenge ....Mein Herr..

Det hédder altså: Rene Heste For Lommepengene...

M.v.h.



Ukendt (19-04-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-04-04 08:42

> For første gang i mit liv har jeg lavet en svinegod handel - og så lige
> netop på en bil! ))))))

Rigtig flot bil - og i meget fin stand.

Hjerteligt tillykke, Henrik.

Hvornår er den fra, og hvad koster sådan en på danske plader...?

--
/ Jan W Nielsen




Henrik B. (19-04-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 19-04-04 08:50

Jan W Nielsen wrote:
:: Rigtig flot bil - og i meget fin stand.

I dén grad.

:: Hjerteligt tillykke, Henrik.

Takker....

:: Hvornår er den fra, og hvad koster sådan en på danske plader...?

Det er en '93. Og jeg har en forventning om at prisen vil holde sig under
80k. En tilsvarende i Danmark vil stå til 100k+

M.v.h.



Ukendt (19-04-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-04-04 12:00

> Det er en '93. Og jeg har en forventning om at prisen vil holde sig under
> 80k. En tilsvarende i Danmark vil stå til 100k+


Billigt for en så hurtig og luksuriøs bil.

På et tidspunkt blev Saab 9000 væsentligtbedre til at modstå rustangreb.

Hvornår var det - og hvilke tiltag blev der gjort fra producentens side for
at opnå dette..?

--
/ Jan W Nielsen





Henrik B. (19-04-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 19-04-04 12:11

Jan W Nielsen wrote:
:: På et tidspunkt blev Saab 9000 væsentligtbedre til at modstå
:: rustangreb.
::
:: Hvornår var det - og hvilke tiltag blev der gjort fra producentens
:: side for at opnå dette..?

Det var med CS-modellen (denne), som kom i slutningen af 1991. CS - og
senere CD - blev galvaniseret til op midt på dørene. Det ses tydeligt på de
tidligere modeller at de ruster i dørbunde, skærmkanter m.v. Se bl.a. på
Tommy's.

Men de gamle modeller er stadig ikke slemme, når det gælder de vigtige
steder, som f.eks. vanger.

M.v.h.



tommy@the-coffeeshop~ (19-04-2004)
Kommentar
Fra : tommy@the-coffeeshop~


Dato : 19-04-04 12:27

On Mon, 19 Apr 2004 13:10:51 +0200, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

>Jan W Nielsen wrote:
>:: På et tidspunkt blev Saab 9000 væsentligtbedre til at modstå
>:: rustangreb.
>::
>:: Hvornår var det - og hvilke tiltag blev der gjort fra producentens
>:: side for at opnå dette..?
>
>Det var med CS-modellen (denne), som kom i slutningen af 1991. CS - og
>senere CD - blev galvaniseret til op midt på dørene. Det ses tydeligt på de
>tidligere modeller at de ruster i dørbunde, skærmkanter m.v. Se bl.a. på
>Tommy's.
>
>Men de gamle modeller er stadig ikke slemme, når det gælder de vigtige
>steder, som f.eks. vanger.

Nej, det så jeg i forbindelse med at møgspanden (det var den lige på
dét tidspunkt:) holdt i pit henover påsken. Dørene og skærmene ser
lidt trætte ud (som de fleste nok så), men bunden er stadig ganske
fin. Der var ingen huller, og den så heller ikke decideret svag ud
nogen steder (vi bankede dog ikke, vi havde travlt med bremserne).

/Tommy

Ukendt (20-04-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-04-04 12:18

>
>
> Det var med CS-modellen (denne), som kom i slutningen af 1991. CS - og
> senere CD - blev galvaniseret til op midt på dørene. Det ses tydeligt på de
> tidligere modeller at de ruster i dørbunde, skærmkanter m.v. Se bl.a. på
> Tommy's.

hehe, ja :) den er rådden :P (sorry tommy, men det er den sku')


Danny - drengen



Torben E (19-04-2004)
Kommentar
Fra : Torben E


Dato : 19-04-04 15:14


"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote in message
news:40830a8d$0$265$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> For første gang i mit liv har jeg lavet en svinegod handel - og så lige
> netop på en bil! ))))))
>
> Bilen er fuldt serviceret. Alt der kan være problematisk er skiftet/lavet.
> Bilen er ejet af en ældre tysk Saab-entusiast, der virkelig har passet og
> plejet dyret - hvilket også fremgår af billederne. Jeg har dem i kæmpe
> størrelse, hvor det tydeligt ses at der er passet på bilen. Hold da helt
> kæft, hvor jeg glæder mig til den står i indkørslen, indenfor 14 dage.
>
> Vidunderet kan ses i news:dk.binaer.motor under samme emne.
>
> M.v.h.
>
>

Stort tillykke herfra.

Den ser rigtig pæn ud

Torben E



Per Beer Hansen (19-04-2004)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 19-04-04 15:40

Henrik B. wrote:
> For første gang i mit liv har jeg lavet en svinegod handel - og så
> lige netop på en bil! ))))))

Det er altid rart når det lykkes

>
> Bilen er fuldt serviceret. Alt der kan være problematisk er
> skiftet/lavet. Bilen er ejet af en ældre tysk Saab-entusiast, der
> virkelig har passet og plejet dyret - hvilket også fremgår af
> billederne. Jeg har dem i kæmpe størrelse, hvor det tydeligt ses at
> der er passet på bilen. Hold da helt kæft, hvor jeg glæder mig til
> den står i indkørslen, indenfor 14 dage.
>
> Vidunderet kan ses i news:dk.binaer.motor under samme emne.

Jamen tillykke med den, den ser da ganske nydelig ud

--
Mvh
Per
www.perbeer.ninja.dk
masser af F1 video's samt meget andet motorsport



Cosworth POWER (19-04-2004)
Kommentar
Fra : Cosworth POWER


Dato : 19-04-04 18:01

> Vidunderet kan ses i news:dk.binaer.motor under samme emne.

Ser godt ud Henrik - tillykke! :) TURRRBBOOOO.....

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide



Henrik B. (19-04-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 19-04-04 23:35

Cosworth POWER wrote:
:: Ser godt ud Henrik - tillykke! :) TURRRBBOOOO.....

*LOL* JAAAAAAAAAAAAAAAA...........

M.v.h.



Bjørn Jørvad (19-04-2004)
Kommentar
Fra : Bjørn Jørvad


Dato : 19-04-04 23:37


"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
news:4084542f$0$313$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

KLIP

> *LOL* JAAAAAAAAAAAAAAAA...........

Èn...

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Henrik B. (19-04-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 19-04-04 23:41

Bjørn Jørvad wrote:
:: KLIP
::
::: *LOL* JAAAAAAAAAAAAAAAA...........
::
:: Èn...

Ja, men hvilken én.......

M.v.h.



Bjørn Jørvad (19-04-2004)
Kommentar
Fra : Bjørn Jørvad


Dato : 19-04-04 23:45


"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
news:40845585$0$257$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

KLIP

> ::: *LOL* JAAAAAAAAAAAAAAAA...........
> ::
> :: Èn...
>
> Ja, men hvilken én.......

En lavtryks...<:::::::::

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Henrik B. (19-04-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 19-04-04 23:51

Bjørn Jørvad wrote:
::: Ja, men hvilken én.......
::
:: En lavtryks...<:::::::::

1,0 Bar. Og med en "rød" boks 1,08 Bar.

Hvad siger Völlen?

M.v.h.



Bjørn Jørvad (19-04-2004)
Kommentar
Fra : Bjørn Jørvad


Dato : 19-04-04 23:55


"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
news:408457cb$0$299$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Bjørn Jørvad wrote:
> ::: Ja, men hvilken én.......
> ::
> :: En lavtryks...<:::::::::
>
> 1,0 Bar. Og med en "rød" boks 1,08 Bar.
>
> Hvad siger Völlen?

0.82 bar til 2 x 3 cylindre.

(Der kan ikke presses mere ud af føntørrene).

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Henrik B. (19-04-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 19-04-04 23:58

Bjørn Jørvad wrote:
::: 1,0 Bar. Og med en "rød" boks 1,08 Bar.
:::
::: Hvad siger Völlen?
::
:: 0.82 bar til 2 x 3 cylindre.

*LOL* Baaahhh....det er jo lige før at det er grundtryk...

Prøv og spørg Torben E, hvad han kører med! *Hvisker* Mellem 1,45 og
1,65.....

M.v.h.



Bjørn Jørvad (20-04-2004)
Kommentar
Fra : Bjørn Jørvad


Dato : 20-04-04 00:03


"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
news:40845971$0$302$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

KLIP

> ::: 1,0 Bar. Og med en "rød" boks 1,08 Bar.
> :::
> ::: Hvad siger Völlen?
> ::
> :: 0.82 bar til 2 x 3 cylindre.
>
> *LOL* Baaahhh....det er jo lige før at det er grundtryk...

Njaaeee .... det er nu godt nok 0,6 bar...;)

> Prøv og spørg Torben E, hvad han kører med! *Hvisker* Mellem 1,45 og
> 1,65.....

Hvis ikke lige T6´eren kun kunne købes med en automatgearkasse/GearTronic
..... *så* skulle du se løjer og langkål.

Motoren har jo samme tekniske specs som en RS4.

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Mogens Knudsen (20-04-2004)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 20-04-04 05:11

On Tue, 20 Apr 2004 01:02:30 +0200, "Bjørn Jørvad"
<mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote:

>Motoren har jo samme tekniske specs som en RS4.

ikke hvis man læser Bilrevyen - så er dé vidt forskellige...

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Bjørn Jørvad (20-04-2004)
Kommentar
Fra : Bjørn Jørvad


Dato : 20-04-04 11:17


"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:6l8980tb4e3nug0tdqdr8njfcrcgo9jn3g@4ax.com...

KLIP

> ikke hvis man læser Bilrevyen - så er dé vidt forskellige...

Du har ret i at den ene er en V6 den anden er en R6.

Ellers har de begge variable indsugnings- og udstødningsventiler og sikkert
også optimerede brændkamre osv. osv.

Et par svenskere har uden problemer hevet 600 Hk ud af Volvo´s R6, men
gearkassen/momentomformeren kan ikke holde.

Et par andre svenskere har vist også lagt den i en 242/244 med manuel
gearkasse og lidt flere HK end standard.

Problemet i S80 er den yderst begrænsede plads ... på tværs .. så gearkassen
skal være ultra lille med deraf følgende begrænsninger.

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Torben E (20-04-2004)
Kommentar
Fra : Torben E


Dato : 20-04-04 10:49


"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote in message
news:40845971$0$302$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> Prøv og spørg Torben E, hvad han kører med! *Hvisker* Mellem 1,45 og
> 1,65.....
>

På en god dag ( i kortere øjeblikke) har den skam endda været på 1.85

Torben E




Henrik B. (20-04-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 20-04-04 11:11

Torben E wrote:
::: Prøv og spørg Torben E, hvad han kører med! *Hvisker* Mellem 1,45
::: og 1,65.....
:::
::
:: På en god dag ( i kortere øjeblikke) har den skam endda været på
:: 1.85

Hmmm, Vabis'en kører kun med op til 3,4 Bar...

M.v.h.



Torben E (20-04-2004)
Kommentar
Fra : Torben E


Dato : 20-04-04 11:12


"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote in message
news:4084f744$0$416$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

>
> Hmmm, Vabis'en kører kun med op til 3,4 Bar...
>

Ahh, viser den ikke absoluttryk, altså ca 1 bar når den ikke er startet ?

Torben E



Henrik B. (20-04-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 20-04-04 12:25

Torben E wrote:
::: Hmmm, Vabis'en kører kun med op til 3,4 Bar...
:::
::
:: Ahh, viser den ikke absoluttryk, altså ca 1 bar når den ikke er
:: startet ?

Det er hvad den fortæller i displayet på bilen. Husk på at den kører med ca.
18:1 i komp.

M.v.h.



Torben E (20-04-2004)
Kommentar
Fra : Torben E


Dato : 20-04-04 17:16


"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote in message
news:40850875$0$462$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> Det er hvad den fortæller i displayet på bilen.

Jow, men viser det ikke 1.0 når motoren er stoppet ?


Husk på at den kører med ca.
> 18:1 i komp.

Ja det er jo ikke meget for en diesel

Torben E



Martin Johansen [600~ (20-04-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 20-04-04 21:54

On Mon, 19 Apr 2004 01:08:58 +0200, Henrik B. wrote:

> Bilen er fuldt serviceret. Alt der kan være problematisk er
> skiftet/lavet. Bilen er ejet af en ældre tysk Saab-entusiast, der
> virkelig har passet og plejet dyret - hvilket også fremgår af
> billederne. Jeg har dem i kæmpe størrelse, hvor det tydeligt ses at der
> er passet på bilen. Hold da helt kæft, hvor jeg glæder mig til den
> står i indkørslen, indenfor 14 dage.

Mange gange tillykke!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177523
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408675
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste