16" dæk - findes en prisbase?
Fra : Sven

Dato : 16-04-04 15:18

Hej.
Min søn har købt en Escort, hvor der pt er monteret 205/45 - 16 Toyo T1-S
dæk, som er slidt op. De har det moderne V-mønster (kendt fra Goodyears F1
dæk), og han vil meget gerne have samme mønster igen.
Findes der en prisdatabase på nettet over de forskellige dækfabrikater, hvor
man kan sammenligne priser, mønster osv?

Sven

Fra : Kong Kent

Dato : 16-04-04 16:37

> [...]
hvor
> man kan sammenligne priser, mønster osv?

www.daekpriser.dk

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Mogens Knudsen