Skrotning af tysk bil?
Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 15-04-04 21:49

Jeg har en tysk bil til at stå, hvor der er taget motor, sæder,
instrumentpanel mm fra.
Der er ikke betalt afgift af den og den står uden plader. Jeg har den der
fahrzeugbeveis-ting på den.

Er der nogen skrot premie eller noget på sådan en?
Hvis ikke, hvordan kommer man nemmest af med sådan en?

Jeg har det med ikke at smide ting ud, men jeg skal nok af med den på et
eller andet tidspunkt.

Jeppe Ladefoged
http://www.underflow.dk
degofedal_spamfilter01@ÆØÅunderflow.dk (Spamfilter: Fjern ÆØÅ)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-04-04 21:56

Jeppe Ladefoged wrote:
> [...]
> der fahrzeugbeveis-ting på den.
>
> Er der nogen skrot premie eller noget på sådan en?

Nope.

> Hvis ikke, hvordan kommer man nemmest af med sådan en?

Du skal selv sørge for transport til nærmeste jernværk eller evt kontakte en
ophugger og høre om han er interesseret i resterne (sikkert ikke hvis den er
"plukket").
Hos jernværket skal du så (som regel) betale for at komme af med den.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 15-04-04 21:59

"Jeppe Ladefoged" <degofedal_spamfilter01@ÆØÅunderflow.dk> wrote in message
> [...]
> Hvis ikke, hvordan kommer man nemmest af med sådan en?
>
> Jeg har det med ikke at smide ting ud, men jeg skal nok af med den på et

Sav den i stykker med en elekrisk bajonet sav og kør den ud på den lokale
genbrugstation med den i stykker?
Det gjorde min bror sidst han havde pelset en tysker :)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-04-04 22:21

"Jeppe Ladefoged" <degofedal_spamfilter01@ÆØÅunderflow.dk> skrev :

>Er der nogen skrot premie eller noget på sådan en?

Nej! kun på danske biler , altså biler der har været indreg.

(ellers kunne tyskerne jo hælde alt deres ragelse af på os)

>Hvis ikke, hvordan kommer man nemmest af med sådan en?

en skrotnisse skrotter den gerne for dig, mod behøring betaling,
ellers kan du købe en vinkelsliber og en bunke skæreskiver og skære
den i småbidder til genbrugspladsen

Fra : Jogster

Dato : 16-04-04 07:03

> Er der nogen skrot premie eller noget på sådan en?
> Hvis ikke, hvordan kommer man nemmest af med sådan en?

Hvis du skal af med den som den er, så skal du sikkert betale for den...
Mange ophuggere henter den gratis hvis den er udbrændt, så der er ikke andet
for at du må hælde noget benzin ud over den og futte den af....