Ny bil til Kaj Bertelsen (Kaffe-Kaj)
Fra : Ukendt

Dato : 15-04-04 14:12

Hejsa

Der er sgu penge i af sælge kaffe til danskerne.

Kaj Bertelsen har netop købt den Enzo, der udstilles på udstillingen i
Bella.

Så har han også lidt godter i garagen:

Enzo Ferrari
Ferrari Testarossa
Ferrari F40
Ferrari 400
Ferrari 250 GTE
Ferrari 308 GTS
Ferrari Dino
Ferrari 348
Ferrari 375 GTB
Ferrari 355 Challenge

m.fl.

--
/Jan W Nielsen

Fra : N/A

Dato : 15-04-04 15:05

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-04 15:05

> Har du talt konens med, eller er det under m.fl.
> De plejer jo at tage en tur til Nürburgring hvert år, så vidt jeg er
> underrettet.

Aner ikke hvad hun kører i..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-04 17:33

> Aner ikke hvad hun kører i..

Micra?

--
Tom

Fra : Anders Sørensen

Dato : 15-04-04 18:53

Den Thu, 15 Apr 2004 16:04:42 +0200, skrev "Jan W. Nielsen"
<intetsvar>:

>Aner ikke hvad hun kører i..

Jeg mener det er en Mercedes SL eller noget i den stil.

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-04-04 15:39

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev :

>Så har han også lidt godter i garagen:

Og så har du jo slet ikke nævnt dem han "optræder" med på f.eks
nisseringen

Fra : Mikael L

Dato : 15-04-04 17:33

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Der er sgu penge i af sælge kaffe til danskerne.
>
> Kaj Bertelsen har netop købt den Enzo, der udstilles på udstillingen i
> Bella.

Jeg synes bare sådan en skal være rød og ikke gul. Men lækker er den

Mikael

Fra : Henrik B.

Dato : 15-04-04 20:32

Mikael L wrote:
::: Der er sgu penge i af sælge kaffe til danskerne.
:::
::: Kaj Bertelsen har netop købt den Enzo, der udstilles på
::: udstillingen i Bella.
::
:: Jeg synes bare sådan en skal være rød og ikke gul. Men lækker er den
::

Nu er gul jo Ferrari's officelle farve, så farven er vist go' nok.

M.v.h.

Fra : Mikael L

Dato : 15-04-04 20:43

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ::
>
> Nu er gul jo Ferrari's officelle farve, så farven er vist go' nok.

Det er meget muligt. Men jeg ville stadig have valgt en rød. Jeg ville nok
ikke have problemer til daglig med den i gul

Mikael

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 15-04-04 18:10

> Enzo Ferrari
> Ferrari Testarossa
> Ferrari F40
> Ferrari 400
> Ferrari 250 GTE
> Ferrari 308 GTS
> Ferrari Dino
> Ferrari 348
> Ferrari 375 GTB

Du mener nok 275 GTB. Den blev bl.a brugt ved Copenhagen Classic GP, og var
også med ved Nürburg Ring til Classic Grand Prix 2002.

> Ferrari 355 Challenge

MVH Klaus

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 15-04-04 18:23

On Thu, 15 Apr 2004 19:10:11 +0200, "Klaus Rejkjær"
<rejkjaer@privat.tdcadsl.dk> wrote:

>Du mener nok 275 GTB.

Dét må du ha' ret i: www.prestigecars.dk/page.php

/Mogens

Fra : Finn I

Dato : 15-04-04 18:44

> Enzo Ferrari
> Ferrari Testarossa
> Ferrari F40
> Ferrari 400
> Ferrari 250 GTE
> Ferrari 308 GTS
> Ferrari Dino
> Ferrari 348
> Ferrari 375 GTB ------------
> Ferrari 355 Challenge

Du mener vel 275 GTB? (Så vidt jeg ved er det en af dem som han har
indregistreret på DK plader)

Finn I
BMW E46
http://bmw318.1go.dk/

Fra : No1

Dato : 15-04-04 21:14

> Der er sgu penge i af sælge kaffe til danskerne.
>
> Kaj Bertelsen har netop købt den Enzo, der udstilles på udstillingen i
> Bella.

Den så jeg i dag på tæt hold. Den kunne man stå og bare se på i lang
tid. Men som "Mikael L" er jeg heller ikke sikker på at gul er den
fedeste farve til den.