Peugeot 307 Griffe.
Fra : KH

Dato : 14-04-04 22:13

Er Peugeot 307 Griffe stadig så ny, at der endnu ikke er lavet test af den?
Og er der tilgengæld lavet test af forgængeren SE, som jeg ikke kender til.
Jeg har forgæves ledt dag og nat efter en test af denne rappe sag, men uden
held.
Hvem har haft denne mellem hænderne til en afprøvning og skrevet om sine
oplevelser?

Med venlig hilsen en forhåbentlig kommende Peugeot-ejer.

PS. Vil med tiden blive skiftet ud med 406 Coupé.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 15-04-04 05:27

On Wed, 14 Apr 2004 23:13:18 +0200, "KH" <kjsdbvukvb@-lknb.com> wrote:

>Er Peugeot 307 Griffe stadig så ny, at der endnu ikke er lavet test af den?

Jep - pressemeddelsen er publiceret den 6/4-2004 kl. 11:00

>Og er der tilgengæld lavet test af forgængeren SE, som jeg ikke kender til.

Tag blot dem frem - det er den samme bil, blot med mere udstyr:
"En overflod af udstyr og dyre designdetaljer
307 Griffe afløser 307-familiens hid­tidige top­version SE. Den er en
udvikling af SE’eren med endnu mere luk­sus, køre­komfort og
eksklu­sive design­de­tal­jer inkluderet i stan­dardprisen"

>Jeg har forgæves ledt dag og nat efter en test af denne rappe sag, men uden
>held.

OK

>Hvem har haft denne mellem hænderne til en afprøvning og skrevet om sine
>oplevelser?

Pressemeddelelsen -> www.autoteket.dk/pr.asp
"Ny gennemført 307 topmodel med fuld valuta for pengene"

/Mogens

Fra : KH

Dato : 15-04-04 09:16

> Jep - pressemeddelsen er publiceret den 6/4-2004 kl. 11:00

[snip]

> Pressemeddelelsen -> www.autoteket.dk/pr.asp
> "Ny gennemført 307 topmodel med fuld valuta for pengene"

Tusind tak for info..

Mvh.. den kommende Peugeot-ejer...

Fra : Eivind

Dato : 15-04-04 12:22

Synes også det er meget bil for pengene,
Der er dog en ting der irritere mig - men jeg ku godt tænke
mig at høre hvordan det opleves af en peogeot ejer.

Hvordan er det med viskerne der kører hver sin vej - er det irriterende,
eller vænner
man sig til det ?

Eivind

Fra : KH

Dato : 15-04-04 15:24

"Eivind" <Eivind.Olsen@ARNEmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig at høre hvordan det opleves af en peogeot ejer.
>
> Hvordan er det med viskerne der kører hver sin vej - er det irriterende,

Man kører også Peugeot i en gren af min familie, og det har jeg da aldrig
lagt mærke til.
Det er 406, og de kører da helt normalt. \ \ / / \ \ / / ...

Fra : Peter Weis

Dato : 15-04-04 17:18

"Eivind" <Eivind.Olsen@ARNEmail.tele.dk> wrote:

> Hvordan er det med viskerne der kører hver sin vej - er det irriterende,
> eller vænner man sig til det ?

Hvis man lader sig irritere over noget så ligegyldigt, så er det et
spørgsmål om ens lunte er for kort til man burde køre bil

mvh
Peter

Fra : Brian

Dato : 15-04-04 18:10

Hejsa

Peter Weis skrev:

> Hvis man lader sig irritere over noget så ligegyldigt, så er det et
> spørgsmål om ens lunte er for kort til man burde køre bil

Især en fransk bil

/Brian

Fra : Peter Weis

Dato : 15-04-04 21:53

"Brian" <Nejtak@til.spam> wrote:

> Især en fransk bil

MB kører da også med alternativt viskersystem

mvh
Peter

Fra : Eivind

Dato : 15-04-04 23:35

> Hvis man lader sig irritere over noget så ligegyldigt, så er det et
> spørgsmål om ens lunte er for kort til man burde køre bil

Ved ikke om lunten er kort - men jeg har da hørt de mærkeligste grunde til
at købe den ene eller anden bil.

Jeg lod faktisk også mærke til at Mercedes taxier vist ikke mere havde 1
arms visker
men igen brugte 2 arme ? men måske har jeg set fejl.

Jeg synes bare det er forstyrrende med en modsat bevægelse ? altså man er
jo årvågen - specielt i københavn pga cyklister og fodgængere osv osv. og
derfor holder man meget øje til siden - derfor så ville jeg kunne tro at en
modsat
rettet bevægelse kunne være med til at forvirre.
Hvis Mercedes også er gået væk fra en arm - kunne der måske være noget om
snakken ?

Eivind

Fra : No1

Dato : 15-04-04 21:18

> Med venlig hilsen en forhåbentlig kommende Peugeot-ejer.
>
> PS. Vil med tiden blive skiftet ud med 406 Coupé.

Fed bil. Har du også set den nye 407? Den er også ret flot.

Fra : KH

Dato : 16-04-04 14:09

"No1" <nooooone@cghfcdgsgesg.mars> skrev i en meddelelse

> Fed bil. Har du også set den nye 407? Den er også ret flot.

Ja, jeg har haft fornøjelsen af at se den på afstand, men ej prøvekørt....
endnu..

Mvh.