Generator støj på Peugeot
Fra : Hugo

Dato : 14-04-04 19:42

Hej

Jeg har hørt noget om at man kan få en slags "kondensator" eller sådan noget
og sætte på generatoren.. Skulle vist nok være et ledigt ben eller sådan til
det..
Er der nogle der kender til dette, og hvor man mukigvis kan købe det henne??

--
Hilsen
Brian Nørrelund Andersen

Fra : Broegger

Dato : 14-04-04 20:57

"Hugo" <Streamer@mail.dk> skrev

> [...]
> eller sådan til det..
> Er der nogle der kender til dette, og hvor man mukigvis kan købe det

Så vidt jeg husker er det bare en kondensator der sidder fra B+ til stel på
genratoren. Du kan garanteret få den hos den lokale autoelektriker.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk