Pletfjerner til sædebetræk
Fra : Andreas Frøsting

Dato : 14-04-04 11:53

Hejsa,

Der er kommet en plet af en art på sædebetrækket på forsædet. Jeg er
lidt i tvivl om hvad det er, selvom jeg har kæresten under kraftig
mistanke for ukorrekt håndtering af cola eller faxe kondi.

Hvilken vidundermiddel skal jeg have fat i til det lidt halvsarte
lysegrå indtræk min Lupo har?

--
Andreas Frøsting
http://phpwizard.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-04 12:12

> Hvilken vidundermiddel skal jeg have fat i til det lidt halvsarte
> lysegrå indtræk min Lupo har?

Spørg VW.

Efterfølgende kan der købes diverse pletfjernere i butikker med
autotilbehør.

Endeligt kan der lejes en tæpperenser hos f. eks. Tæppeland. Dette er
forbløffende billigt. (2-300 kroner inkl rensevæske)

--
/Jan W Nielsen

Fra : John Sahl

Dato : 14-04-04 12:24

Andreas Frøsting wrote:
> Hvilken vidundermiddel skal jeg have fat i til det lidt halvsarte
> lysegrå indtræk min Lupo har?

OxyAction som du kan købe i alle supermarkeder efterhånden,
jeg har set resultatet af de gange kæresten har brugt det på alle
(u)mulige pletter. Det virker.!

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-04-04 14:19

"Andreas Frøsting" <andreas@phpwizard.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,

Hej selv

> [...]
> mistanke for ukorrekt håndtering af cola eller faxe kondi.
>
> Hvilken vidundermiddel skal jeg have fat i til det lidt halvsarte

Det helt sikre og mest effektive middel jeg kender er dette:
Smid hunkønsvæsenet ud af bilen

Nå det var ikke det du mente.
Så har jeg haft held med opvaskemiddel på en våd klud.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Troels Pedersen

Dato : 14-04-04 14:34

Andreas Frøsting wrote:
> Hvilken vidundermiddel skal jeg have fat i til det lidt halvsarte
> lysegrå indtræk min Lupo har?

Alaskas indtræksrens til 35 kr. for en flaske rækker til to forstole i en
bil. Det er glimragende og fremstående til prisen... Men prøv lige først på
et mindre synligt område. Jeg vil også foreslå at tage en hel flade, og ikke
kun pletten, det fremmer et pænt resultat.

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC