Leder efter et godt billigt styretøjsgear.
Fra : //zlgge

Dato : 14-04-04 01:23

Hej

Jeg står med et lidt specielt problem, nemlig at jeg vil bruge
kugle-møtrikken og "rat"-gevindet fra et styrtøj til en maskine jeg er ved
at lave. Desværre har jeg ikke skilt så mange af den slags ad, så jeg ved
hvad jeg skal gå efter.
Men måske kan i hjælpe mig med at vælge?

Det jeg søger er et styrtøj, hvor gevindet eller spindelen er så tyk som
muligt og med så lille en stigning som muligt.
Det er også lidt vigtigt at jeg kan tage det fra en nyere bil, så det ikke
er for slidt. Men samtidigt skal det være tilpas billigt, da jeg skal bruge
nogle stykker.

Med venlig hilsen
//zigge

PS: Skulle der være en af jer der har en dynge (3 ens stk.) liggende i
skrotbunken vil jeg da gerne hjælpe jer af med dem
Jeg bor i Ålborg.