Hvilken væske.
Fra : Bjarne Jensen

Dato : 13-04-04 22:11

Hej
Jeg har en Peugeot 405. som mangler servovæske. Er det en special olie
eller kan man fylde en alm hydralic olie på ??

Fra : //zlgge

Dato : 14-04-04 01:00

"Bjarne Jensen" <bjarne.f1@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg har en Peugeot 405. som mangler servovæske. Er det en special olie
> eller kan man fylde en alm hydralic olie på ??

Min Heyes siger at det skal være: Dexron type II automatic transmission
fluid, eller: Duckhams ATF Autotrans III.

Mvh
//zigge

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 14-04-04 16:42

"Bjarne Jensen" <bjarne.f1@mail.tele.dk> wrote in message

> Hej
> Jeg har en Peugeot 405. som mangler servovæske. Er det en special olie
> eller kan man fylde en alm hydralic olie på ??

okay.
Har købt en flaske Hyd-oil på en DK-tank. men kom i tvivl.
Må heller købe en orig.
Tak for replyen