lakpolering
Fra : Daniel T. Pedersen

Dato : 13-04-04 15:57

Hej gruppe!

Forrige sommer var der en del debat om et bilplejeprodukt der både skulle
rense og pudse lakken op ved brug af dette ene middel. Der var nogle af jer
der havde prøvet det og havde kun positivt at sige om det. Der var bl.a. en
herindefra der stod for salget af produktet her i danmark.

Er der nogle der kan give mig et link til hvor man kan købe det?

Med venlig hilsen

Daniel T. Pedersen

Fra : Flemming

Dato : 13-04-04 16:09

Daniel T. Pedersen wrote:
> [...]
> i danmark.
>
> Er der nogle der kan give mig et link til hvor man kan købe det?

http://www.ultraglozz.dk

Men der er _stadig_ ingen købs info.

--
Mvh. Flemming

Fra : Troels Pedersen

Dato : 13-04-04 19:01

Flemming wrote:
> http://www.ultraglozz.dk
>
> Men der er _stadig_ ingen købs info.

Send ham en mail, og han kviterer med mange steder hvor der kan købes, lige
i nærheden af dig

Bilistens Lavpris i Holme/Århus har det f.eks.

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : Brian

Dato : 13-04-04 19:37

Hejsa

Flemming skrev:

> http://www.ultraglozz.dk
>
> Men der er _stadig_ ingen købs info.

Mons nogen efterhånden kan byde ind på kvaliteten af skidtet ?

Er det værd at droppe den "traditionelle" Sonax, og prøve sig
med Ultraglozz istedet ?

/Brian

Fra : Anders Larsen

Dato : 13-04-04 21:15

"Brian" <Nejtak@til.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> med Ultraglozz istedet ?
>
> /Brian
>

> Er det værd at droppe den "traditionelle" Sonax, og prøve sig

Til det kan jeg da kun svare helt klart ja. Jeg har prøvet produktet på
bilen, og også på komfuret, badeværelsespejlet, motorcykel osv osv.... og
det er uden nok betænkligheder det til dato mest geniale produkt jeg har
prøvet.

Nu hvor vi jo taler om biler her, så har jeg aldrig oplevet at det har kunne
friske min 6årige røde lak så flot op, og holde ved resultatet. Oveni det så
er det nemt at arbejde med, og lakken bevare sin modstandsdygtighed, ikke
mindst over for solen.

mvh Anders Larsen

Fra : Flemming

Dato : 13-04-04 23:58

Brian wrote:

> Mons nogen efterhånden kan byde ind på kvaliteten af skidtet ?
>
> Er det værd at droppe den "traditionelle" Sonax, og prøve sig
> med Ultraglozz istedet ?

Jeg vil sige det er noget svære (og hårdere) at påføre end sonax'en. Men
resultatet er meget flot, og jeg vil vove den påstand at det holder længere.
Dog skal man ikke regne med at det holder længere end 3 - 4 mdr. tid. (Men
det er vil også ok)

--
Mvh. Flemming

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 13-04-04 22:47

Du kan købe UG i Metro

Fra : Henrik

Dato : 13-04-04 21:34

"Daniel T. Pedersen" skrev i en meddelelse
> Forrige sommer var der en del debat om et bilplejeprodukt der både skulle
> rense og pudse lakken op ved brug af dette ene middel.

Det er der skam mange produkter der kan (og endda med et godt resultat)
f.eks. Wenol Polish, Hagmans Vaxpolish, Turtle wax ...

Fra : Henrik N

Dato : 18-04-04 11:57

Hej,

Hvis I virkelig skal prøve noget der duer, så gå ind på www.hcracing.dk de har det
virkelige professionelle, både til maskin og håndpolering. Det er lidt dyre end
normalt, men det virker. Jeg har igennem mange år købt for flere tusinde kroner
poleringsvæsker mv. Men jeg må erkende det de har, er til UG+.

Hilsen
Henrik N.

"lakpolering"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.199.200.146)