FÆLLESTUR: Biler i Bella
Fra : Ukendt

Dato : 13-04-04 14:23

Hej folkens

Så er det igen tid til biludstilling og fælles hygge.

På lørdag er det aftalt, at indtil videre 23 personer mødes ved TexacoTanken
i Karlslunde (KøgeBugt Motorvejen), og derfra sammen kører til
Bellacenteret og kikker på biler.

http://www.motorshow.dk/

Som sædvanligt er vi en blandet flok: Studerende, ingeniører,
tommelfinger-trillere, måske en journalist, måske en advokat, måske en
bistandsklient, måske en tyk, måske en tynd, måske en lille, måske en stor,
og måske en skaldet.

Ergo - vi er en broget flok, der synes, det er hyggeligt med sådan en
fællestur.

Mange af os har ikke set hinanden før, og mange kommer alene.

Det er hyggeligt, hvis du også kommer - SÅ MELD DIG TIL.....

Om aftenen er der spisning på Skipperkroen for dem, der har lyst. (Måske
skal der lige sendes en tilmelding på gruppens hjemmeside
(www.dkfritidbil.dk).

Når det så er sagt, så ved jeg ikke helt, hvad der er aftalt mht. tidspunkt
for mødes ved TexacoTanken i Karlslunde.

Er der aftalt noget - eller hvad siger folk.. )Evt. dem der kører helt fra
Nordjylland)

--
/Jan W Nielsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 13-04-04 14:58

> Når det så er sagt, så ved jeg ikke helt, hvad der er aftalt mht.
> tidspunkt for mødes ved TexacoTanken i Karlslunde.
>
> Er der aftalt noget - eller hvad siger folk.. )Evt. dem der kører
> helt fra Nordjylland)

Udstilling har åben fra 10-18. Entre voksne 100 kr., børn 50 kr..
Grupperabat v./min. 20 pers. 75 kr. pr. pers.

Mødes vi kl. 11 i Karlslunde? Så skal nordjyderne køre omkr. kl. 7-8
stykker?

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 13-04-04 15:02

On Tue, 13 Apr 2004 15:22:58 +0200, "Jan W. Nielsen" <intetsvar>
wrote:

> [...]

>for mødes ved TexacoTanken i Karlslunde. Er der aftalt noget - eller hvad
>siger folk.. (Evt. dem der kører helt fra Nordjylland)

Der er jo åbent i weekenden: kl. 10.00 - 18.00 - og hvis "de" skal ha'
lidt tid til transporten, må mødetiden vel ligge omkring kl. 10:30 ?

>Om aftenen er der spisning på Skipperkroen for dem, der har lyst. (Måske
>skal der lige sendes en tilmelding på gruppens hjemmeside
>(www.dkfritidbil.dk).

Har man så lige gjort, igen :)

/Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 13-04-04 15:37

Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Har man så lige gjort, igen :)

Spiser du da for 2 ? <grin> både du, og sønnike står da på listen

http://www.dkfritidbil.dk/moeder_traef/tilmeldte.htm

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 13-04-04 15:53

On Tue, 13 Apr 2004 16:36:57 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Spiser du da for 2 ? <grin> både du, og sønnike står da på listen
>http://www.dkfritidbil.dk/moeder_traef/tilmeldte.htm

Jeg kunne ikke overskue det... :)

/Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 13-04-04 16:52

>Jeg kunne ikke overskue det... :)

Er du gået hen og blevet snævertsynet ? hehe....

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 13-04-04 16:58

On Tue, 13 Apr 2004 17:52:13 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Er du gået hen og blevet snævertsynet ? hehe....

Næh -> gammel, du! :)

/Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 13-04-04 15:44

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev :

>Om aftenen er der spisning på Skipperkroen for dem, der har lyst. (Måske
>skal der lige sendes en tilmelding på gruppens hjemmeside
>(www.dkfritidbil.dk).

Tilmeldingen på siden er fraværende, men man kan flyve mig en mail,
hvis man vil deltage i spisningen. Der er reserveret ca 25 pladser,
med forbehold for et par til - så der er plads endnu

>Er der aftalt noget - eller hvad siger folk.. )Evt. dem der kører helt fra
>Nordjylland)

Der er btw. lavet et forum på gruppens hjemmesider - hvor man kan
aftale nærmere (hvis ønsket)
http://www.dkfritidbil.dk/phpbb2/index.php

Det skulle trille nu (pyehhhh...)

Fra : Peter Weis

Dato : 13-04-04 17:51

<jan@stevns.net> wrote:

> Tilmeldingen på siden er fraværende, men man kan flyve mig en mail,
> hvis man vil deltage i spisningen. Der er reserveret ca 25 pladser,
> med forbehold for et par til - så der er plads endnu

OK, så melder jeg mig også til - inklusive Skipperkroen.
Det kan vel forfremme mig fra "tourist" til "mingler"

Er der nogen som har lyst til køre forbi Allerød på vejen derned?

mvh
Peter

Fra : Jonas R.

Dato : 13-04-04 19:32

Peter Weis wrote:

> OK, så melder jeg mig også til - inklusive Skipperkroen.
> Det kan vel forfremme mig fra "tourist" til "mingler"
>
> Er der nogen som har lyst til køre forbi Allerød på vejen derned?

Allerød, hvor ligger det i forhold til Ganløse? Har tænkt mig at køre fra
Ganløse/Værløse og mødes med de andre i Karslunde, så hvis det er på vejen
kan du få en tur med i en audi s2?

/Jonas

Fra : Peter Weis

Dato : 13-04-04 19:40

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> wrote

> Allerød, hvor ligger det i forhold til Ganløse? Har tænkt mig at køre fra
> Ganløse/Værløse og mødes med de andre i Karslunde, så hvis det er på vejen
> kan du få en tur med i en audi s2?

Allerød er lidt længere mod nord.
Men jeg har svigemors gamle 205'er medens hun er på ferie, og den kunne jeg
nok trille til Ganløse i. Det er hyggeligere at køre nogle stykker sammen,
og 205'eren er ikke meget at vise frem (årgang 1988, 99000 km og ingen
rust).

Sender du en mail med mødetid og sted? Du skal bare slette slet ... altså
ikke dårligt ... øehm, jeg mener

mvh
Peter

Fra : jan@stevns.net

Dato : 13-04-04 20:40

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev :

>OK, så melder jeg mig også til - inklusive Skipperkroen.
>Det kan vel forfremme mig fra "tourist" til "mingler"

Duly noted ;)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-04-04 17:34

Jan W. Nielsen wrote:
> Hej folkens
>
> Så er det igen tid til biludstilling og fælles hygge.

I må have en god tur.

Jeg ville meget gerne med, men racerbilerne kræver min tid i weekenden...

Desværre

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 13-04-04 18:40

On Tue, 13 Apr 2004 18:34:19 +0200, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>I må have en god tur.

Samme her, her er da bare kapitalen der begrænser mig lidt, også selvom
at jeg muligvis bliver en helvedes karl i nogle folks øjne imorgen.
Flemming Jacobsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-04-04 21:01

Morten Fruergaard wrote:

> I må have en god tur.
>
> Jeg ville meget gerne med, men racerbilerne kræver min tid i
> weekenden...
>
> Desværre

Ja jeg kan jo desværre kun sige det samme som Morten

Men en god tur til jer alle, og pas nu på ikke at forøge jeres egen
downforce for meget, ved indtagelse af flæsket på Skipperkroen

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Peter Weis

Dato : 13-04-04 21:10

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

> Men en god tur til jer alle, og pas nu på ikke at forøge jeres egen
> downforce for meget, ved indtagelse af flæsket på Skipperkroen

Afføringsmidler, min kære

mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-04 21:39

> Afføringsmidler, min kære

Jeg skal personligt hælde det i din mad, Peter - efter alle vores verbale
infights..

Pjat . jeg glæder mig til at møde dig..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 13-04-04 22:11

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> wrote:

> Jeg skal personligt hælde det i din mad, Peter - efter alle vores verbale
> infights..
>
> Pjat . jeg glæder mig til at møde dig..

Så medbringer jeg et af konens natbind - dem som ungerne kaldte "mors
bleer".

I lige måde, i øvrigt.

mvh
Peter

Fra : jan@stevns.net

Dato : 13-04-04 21:48

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev :

>Afføringsmidler, min kære

TEC2000 ehh ? ;)

Fra : Peter Weis

Dato : 13-04-04 22:12

<jan@stevns.net> wrote:

> TEC2000 ehh ? ;)

Det skulle jo få alt til at glide nemmere

mvh
Peter

Fra : Verner Johnsen

Dato : 13-04-04 19:36

wrote:

>Hej folkens

Selv hej.

> [...]
>for mødes ved TexacoTanken i Karlslunde.
>
>Er der aftalt noget - eller hvad siger folk.. )Evt. dem der kører helt fra

Dem fra Nordjylland ?
Det er jo vist mig

For 2 år siden kørte vi fra Åbybro kl 7.00 og landede ved McD. Kl
11.05, hvor et aftalte tidspunkt var ca kl 11.00.

Jeg synes, at det vil være et meget passende tidspunkt igen i år.

Denne gang skal jeg tilsyneladende køre alene, efter Bjørn har meldt
afbud, så hvis nogen har fortrudt, at de ikke har meldt sig til, så
sig til.
Der er masser af plads i SAAB'en

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 13-04-04 20:50

OBS .. Gutten fra Esbjerg/Grindsted.

Jeg har nu svar fra alle .... kan du ikke smide mig en ny mail .... den
sidste blev slette ved en fejl....;-(

Hr. Bjørn

Fra : N/A

Dato : 14-04-04 15:28

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 14-04-04 15:28

"Møller" <eam_at_privat_dot_dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Har du lejet en hel bus med lædersæder og fadølsanlæg, jeg synes
efterhånden
> der skal mange med i skærgårdstraktoren, men der hægtes måske en ladvogn

> jydekrogen

Ikke lige så dramatisk, men min potte er fyldt.

Peter G C, Henrik B., Morten J og én selv kører sammen.

> Hvis ikke, så ved depotbestyreren for Faxe , jeg mener det er i Vejle
eller
> omegn, hvor de har omtalte bus, han plejer at leje en hvert år til F1
eller
> Le mans løb.

LOL.

Der var en gut fra det vestjyske, der mailede mig om vi skulle køre i
kortege.

Den var jeg med på, men manglende endeligt tilsagn fra samtlige passagerer
samt hvilket tidspunkt busse skal afgå fra Vejle mod Kjøvenhavn.

Den vestjyske guts mail er jeg kommet til at slette og ville gerne have ham
til at sende mig én igen.

Så kan han få endelig besked om mødested for "kortegen" (det nemmeste sted
er toppen af den sydgående motorvejsbro = ud af Vejle mod Fredericia) samt
klokkeslet (ca. 08:30).

Vi skal over Fredericia for at samle den sidste op.

Det var somend det hele...))

PS: Du deltager vel også i dagens festligheder..?

Hr. Bjørn

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 14-04-04 15:53

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> Der var en gut fra det vestjyske, der mailede mig om vi skulle køre i
> kortege.

Vestjydske og vestjydske, såsåsåsåså.... nu skal du tale pænt, så langt mod
vest bor jeg slet ikke

Jeg bor højst i det østlige vestjylland....

--
Mvh Jacob
P.t. trillende rundt i sin egen, bovlamme, Mondeo 1.8......

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 14-04-04 16:00

"Jacob Bjørn" <papabearFJERNDETTE@ugidelig.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg bor højst i det østlige vestjylland....

Mak skal da ta´ vest på...

Vi ses på broen.

Hr. Bjørn

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 14-04-04 18:22

On Wed, 14 Apr 2004 16:52:39 +0200, "Jacob Bjørn"
<papabearFJERNDETTE@ugidelig.com> wrote:

>Vestjydske og vestjydske, såsåsåsåså.... nu skal du tale pænt, så langt mod
>vest bor jeg slet ikke
>Jeg bor højst i det østlige vestjylland....

Jeg har nu altid benævnt det Vestjylland. Men da du bor 9 km mere
østlig, end jeg gjorde, kan det måske godt benævnes Midt-Jylland :)

/Mogens

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 15-04-04 15:56

> Jeg har nu altid benævnt det Vestjylland. Men da du bor 9 km mere
> østlig, end jeg gjorde, kan det måske godt benævnes Midt-Jylland :)

Hehe...jamen mange tak da

Fra : Carsten Petersen

Dato : 13-04-04 22:33

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
> Hej folkens
>
> Så er det igen tid til biludstilling og fælles hygge.

Hm, lyder rigtigt hyggeligt. Var faktisk nogle stykker jeg godt kunne tænke
mig at ruske men når først derover søndag, det bliver dog delvist i
embeds medfør.
Hav en god dag!

Carsten

Endnu en udgydelse fra CP's PC!

Fra : Cosworth POWER

Dato : 15-04-04 19:15

> Når det så er sagt, så ved jeg ikke helt, hvad der er aftalt mht.
> tidspunkt for mødes ved TexacoTanken i Karlslunde.

Endelig tidsplan findes her:
http://www.dkfritidbil.dk/moeder_traef/bella_2004.htm

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 15-04-04 19:17

On Thu, 15 Apr 2004 20:15:08 +0200, "Cosworth POWER"
<tkrath@SLEThotmail.com> wrote:

>http://www.dkfritidbil.dk/moeder_traef/bella_2004.htm

Stegt flæsk og persillesovs!! - jeg vil sgu ha' pommes frites :)

/Mogens

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 15-04-04 19:31

> Stegt flæsk og persillesovs!! - jeg vil sgu ha' pommes frites :)

Ja, jeg er heller ikke liiiige så meget til stegt flæsk og persillesovs p.t.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-04-04 20:26

Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Stegt flæsk og persillesovs!! - jeg vil sgu ha' pommes frites :)

Dem kan du garanteret godt få i lange baner ude i bella ;)

Fra : Cosworth POWER

Dato : 15-04-04 20:27

> Endelig tidsplan findes her:
> http://www.dkfritidbil.dk/moeder_traef/bella_2004.htm

Billeder fra idag:
http://www.partyline.dk/cphmotor.htm

Fra : Henrik B.

Dato : 15-04-04 20:46

Cosworth POWER wrote:

:: Billeder fra idag:
:: http://www.partyline.dk/cphmotor.htm

Øv, nu gider jeg ikke med, nu har jeg set det hele.

M.v.h.

Fra : Cosworth POWER

Dato : 15-04-04 20:52

> Øv, nu gider jeg ikke med, nu har jeg set det hele.
^^^^^^^^

Nej da - vi skal ud at køre SAAB igen, ik'?? :)

Fra : Henrik B.

Dato : 15-04-04 21:05

Cosworth POWER wrote:
::: Øv, nu gider jeg ikke med, nu har jeg set det hele.
::: ^^^^^^^^
::
:: Nej da - vi skal ud at køre SAAB igen, ik'?? :)

Nu er Morten jo ikke med, til at gøre turen ekstra "spændende".

M.v.h.

Fra : Cosworth POWER

Dato : 15-04-04 21:11

> Nu er Morten jo ikke med, til at gøre turen ekstra "spændende".

Vi har en anden mand med denne gang, jeg tror nu ik han laver
motorvejsfinden (hvis det er den du tænker på ;)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-04-04 21:09

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Billeder fra idag:
> http://www.partyline.dk/cphmotor.htm

Dejligt at kunne se hvad jeg går glip af.
Misforstå det nu ikke, er sgu ked af ikke at komme med
Men når det nu skal vær sådan, så er det godt med billederne
Takker kratluskeren for kigget.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Cosworth POWER

Dato : 15-04-04 21:15

> Takker kratluskeren for kigget.
^^^^^^^^^
RO PÅ!!!

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-04-04 21:23

> ^^^^^^^^^
> RO PÅ!!!

Hvad kades så en der afslører DK's militære hemmeligheder ?
(hvis de da har sådan nogle

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Cosworth POWER

Dato : 15-04-04 21:29

> Hvad kades så en der afslører DK's militære hemmeligheder ?
> (hvis de da har sådan nogle

Spion??

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-04-04 21:46

> Spion??

og de gemmer sig hvor?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Peter Weis

Dato : 16-04-04 18:37

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> wrote in message
> [...]
TexacoTanken
> i Karlslunde (KøgeBugt Motorvejen), og derfra sammen kører til

Vi ses i morgen ... senest kl. 11.05 (af hensyn til Verner)!

mvh
Peter

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 16-04-04 18:40

On Fri, 16 Apr 2004 19:36:41 +0200, "Peter Weis"

>Vi ses i morgen ... senest kl. 11.05 (af hensyn til Verner)!

Jow, jow - du kommer alligevel?
Fino

/Mogens

Fra : Peter Weis

Dato : 16-04-04 21:35

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

> Jow, jow - du kommer alligevel?
> Fino

Yup, jeg meldte mig til her i tråden d. 13.4 kl 18.51.
Siden har Jan og Jan lovet mig henholdsvis afføringsmiddel og TEC2000.

mvh
Peter

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 16-04-04 21:50

On Fri, 16 Apr 2004 22:35:02 +0200, "Peter Weis"

>Yup, jeg meldte mig til her i tråden d. 13.4 kl 18.51.

Jow, jow - men jeg har jo insider viden, der gør, at jeg kender til en
midlertidig udmelding. Fint du fandt en løsning på det, hr. ingeniør.
Vel mødt

/Mogens

Fra : Verner Johnsen

Dato : 16-04-04 20:30

On Fri, 16 Apr 2004 19:36:41 +0200, "Peter Weis"

>Vi ses i morgen ... senest kl. 11.05 (af hensyn til Verner)!

Det er lige det vi gør.

Altså hvis jeg når at blive færdig med at læse de 512 nye indlæg i
gruppen
(er lige kommet ind af døren efter en lille tur til Bergen).

Nå, jeg kunne selvfølgelig lade være med at læse dem allesammen, så
ja, vi ses

Fra : Henrik B.

Dato : 16-04-04 21:19

Verner Johnsen wrote:

:: 1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Får vi dén at se med "mine" fælge på?

M.v.h.

Fra : Verner Johnsen

Dato : 17-04-04 05:44

On Fri, 16 Apr 2004 22:18:58 +0200, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

>Verner Johnsen wrote:
>
>:: 1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V
>
>Får vi dén at se med "mine" fælge på?

> [...]