MCTC's Generalforsamling
Fra : Michael

Dato : 29-04-01 09:28

Er der nogen der ved hvordan det gik på MCTC's generalforsamling i går ?

Hilsen
Michael

Fra : Jens U

Dato : 29-04-01 18:22

Michael skrev ...
>Er der nogen der ved hvordan det gik på MCTC's generalforsamling i går ?

Ja

Der kommer et referat på hjemmesiden.(blev vi lovet)

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Leif & Susanne

Dato : 29-04-01 20:59

Ja

Ca. 220 medlemmer var mødt op.

Til dirigent valgtes Jacob Fastrup.

Godkendelse af dagsorden,Beretning & Regnskab OK

Forslag a: Nye vedtægter, IKKE VEDTAGET

Forslag b: At adskille Redaktør & Forretningsfører, IKKE VEDTAGET

Forslag c: Køb af Campingplads på Sjælland, IKKE VEDTAGET

Forslag d: (fra bestyrelsen) at ombygge/modernisere Touring Campen,
VEDTAGET.

Forslag e: fra Finn Kronborg om stående bevilling til "videnskabelige"
formål, VEDTAGET.
(bestyrelsen var imod, men forslaget var stillet pga. langsommelig
behandling/bevilling af penge til bl.a. Ulykkesanalysegruppen)

Ny Formand blev Jørn Winding, tidligere medlem af bestyrelsen i mange år,
uden modkandidater.

Der skulle vælges 4 nye til bestyrelsen + 2 suppleanter, pga. 3 der jo er
gået i utide.

Følgende er valgt:

Axel Nielsen valgt for 2 år.
John Christiansen ( tidligere formand i mange år) valgt for 2 år.
Marie Nybo valgt for 2 år.
Lene Michelsen valgt for 1 år.

Suppleanter ( begge foreslået af bestyrelsen)

Bo Clausen
Hans Tyrell

MC-hilsen
Leif & Susanne
Aprilia Pegaso 650
DMCN 252/253

Forslag c:
Michael skrev

Fra : Peter Sindrup

Dato : 30-04-01 18:38

Hvordan gik det med "debatten" mellem den gamle bestyrelse og GS' ?
Fik han den opbakning som jeg syntes han fortjener?

--
Peter Sindrup
(remove dot com in E-mail address for reply)