Stuntmand er jeg ikke
Fra : Gitte Hylle Pedersen

Dato : 29-04-01 17:56

Jeg har har et problem.
Købt ny cykel og ny læderdragt.
Det er glat som bar fanden. Når jeg giver gas ryger jeg ud på bagende af
cyklen
Er der nogen,som har en god ide til hvad jeg skal gøre?
Cyklen er GSXR 1000 -01/Dragten er IXS.

Hilsen G H.

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 28-04-01 20:15

> Cyklen er GSXR 1000 -01/Dragten er IXS.

Den nye gixxer 1000, kvinde, og en glat læderdragt? Jo, du *må* være
stuntman så

Held og lykke med den - den er for sej.

Mvh
Steen

PS. Jeg tror blot dragt og sæde skal slides lidt til - på med egopuklen, så
er der vel heller ikke så langt at ryge bagud?

Fra : Jon Larsen

Dato : 28-04-01 19:57

"Gitte Hylle Pedersen" <gittehylle@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> cyklen
> Er der nogen,som har en god ide til hvad jeg skal gøre?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Du skal IKKE smøre Amour All på sædet.. det blir sindsygt glat.....
Tjahhh.. med såen en cykel.. ville jeg køre en masse ture så det hele blir
slidt til

MVH.

--
Jon Larsen.
GSX-R 250 pilot med Laser lyd og bundtræk fra 9.000 omdr.

Fra : Bo

Dato : 28-04-01 22:01

> Er der nogen,som har en god ide til hvad jeg skal gøre?
> Cyklen er GSXR 1000 -01/Dragten er IXS.
prøv at klister et par tynde strimler slingerdug på sadlen, men så kan du
heller ikke flytte dig ud på siden af cyklen.
eller kør altid med passager

stort tillykke med kværnen
--
Bo Thomsen
vfr750f-g

Fra : Marius

Dato : 28-04-01 22:37

Hej Gitte !!

Jeg har selv samme problem, når jeg har min regndragt på. Problemet er løst
med en lille "måtte" af det gummi-underlag man bruger under gulvløbere, der
ligge på glatte gulve...fx. trægulve. Det er et netlignende underlag i lys
gummimateriale. Købes bl. a. hos "Dyne-Larsen" i metermål. Samme materiale
bruger jeg osse under min tanktaske, så ridser undgås !!
......i nødstilfælde kan "Sor-bits" osse bruges !!

Men tjek om der er smurt et eller andet sillikonemiddel på din saddel, for
at få den til at skinne...få det tøret af, såfremt der er noget.

Go´ vind....og hold så måsen i sadlen !

Mvh.
Marius

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 28-04-01 23:01

Gitte Hylle Pedersen <gittehylle@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9cf0v7$a0b$1@sunsite.dk...
> [...]
> cyklen
> Er der nogen,som har en god ide til hvad jeg skal gøre?

Lad være med at gi' den for meget gas
Og dog det ville nok være for svært, det skal bare slides til.

Jesper
CX500 (som ikke er bange for at bagud når jeg åbner for gassen)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-04-01 01:48

Gitte Hylle Pedersen wrote:

> [...]
> cyklen
> Er der nogen,som har en god ide til hvad jeg skal gøre?

Løsningen er da simpel
Dobbeltkæbende gulvtæppetape i rå mængder
Fed cykel du har *savlesavle*
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jon Larsen

Dato : 29-04-01 08:15

"> Løsningen er da simpel
> Dobbeltkæbende gulvtæppetape i rå mængder
> [...]

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*LOL* Så Så Jes.. ikke savle for meget.. så ruster "dyret" jo !!

Har BTW løst problemet omkring kicket... ophæng ophæng og atter ophæng....
selv de nye er slidt...
det er bare for tidligt synes jeg....nok om det.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-04-01 11:43

Jon Larsen wrote:

> "> Løsningen er da simpel
>
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> *LOL* Så Så Jes.. ikke savle for meget.. så ruster "dyret" jo !!

Ja, det ville jo ikke være godt

> Har BTW løst problemet omkring kicket... ophæng ophæng og atter ophæng....
> selv de nye er slidt...
Hmm, gad vide om jeg burde få tjekket mine efter også... Arh, det kan vente

> det er bare for tidligt synes jeg....nok om det.
Hmm :-/

Fra : m.grewy

Dato : 29-04-01 02:24

Det er da klart hvis du bliver sparket af en hest så vil du også ryge bag ud

Og jeg er ikke misundlig
Ok da jeg er pisse misundlig

Michael

Fra : Michael Haahr

Dato : 29-04-01 16:27

> Jeg har har et problem.

Du har vidst to... dit ur i pcén går lidt for hurtigt, der står at din medd.
er blevet postet i dag kl. 18:55 hmm....

Fra : uffe.j

Dato : 29-04-01 19:33

Har du prøvet med trusseindlæg??
Uffe

Fra : Rasmus Boeriths Vest~

Dato : 29-04-01 23:38

hehe... Prøv det... Prøv det!!!
Det ville nok også være en fordel at vælge dem med vinger!!

Fra : Søren Johansen

Dato : 30-04-01 11:19

"Gitte Hylle Pedersen" skrev:
> [...]
af
> cyklen
> Er der nogen,som har en god ide til hvad jeg skal gøre?

Det var da ufatteligt, at der mellem alle "lystige" kommentarer kun er
et enkelt eller to gode råd. Det er da forhåbentlig ikke fordi det er en
pige der spørger?!

Jeg ville vaske sædet grundigt med vand og (opvaske-)sæbe, for at fjerne
en evt. "imprægnerering". Det kan jo være, at det er smurt med noget
"vinyl opfrisker" eller sådan noget.

Derefter ville jeg vaske bagen på læderdragten med håndsæbe, skylle
grundigt med vand (brug en klud så det ikke bliver mere vådt end
nødvendigt) og derefter tørre det af, for at sikre at der ikke er
overskudsfedt i den del af dragten.

Mvh,
Søren
Ducati 888

Fra : Niels Poulsen

Dato : 30-04-01 20:51

Lille "Måtte" Brug ikke en ladyshawer næstegang plænen skal passes....

Niels Rene

Gsx600F

Øvs.. en sild på en 1000 damn... Kan hun scores *GF*

Altså silden........

Fra : Knud Jacobsen

Dato : 30-04-01 21:03

Niels Poulsen <niels_poulsen@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:iojH6.4357$Iq.569435@news101.telia.com...
> "Søren Johansen" <sjohansen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Helt enig. Gad nok vide om hun gider spørge en anden gang.

Knud Stange Jakobsen
TDM 850

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 30-04-01 21:37

"Niels Poulsen" <niels_poulsen@mailme.dk> skrev
> Lille "Måtte" Brug ikke en ladyshawer næstegang plænen skal passes....

Hvor plat kan man egentligt blive?

--
Susanne

Fra : Morten Christensen

Dato : 30-04-01 22:40

"Susanne Lund Pedersen" <susanne@groenjord.dk> wrote in message

> Hvor plat kan man egentligt blive?

HØRT!!!

For ikke så lang tid siden blev jeg stoppet af en mc-betjent, som mente at
vi unge mc'ister blev nok noget så liderlige om foråret, når vi fik vores
maskiner ud igen.
Ham må jeg hellere finde, og fortælle, at man behøver ikke være ung, for at
være "liderlig" ej heller at man har fået sin maskine ud - men nok at man
ser en quind på 2 hjul!

Hertil aften var der et indslag i Station 2 om mænd der får bank af deres
koner. Og ganske bestemt var det et tabu-emne, for stort set ingen
politistationer modtog anmeldelser af den karakter.
Måske skulle i, kære "mandfolk" ta' lige og klappe hesten en lille smule, og
lade være med at tænke med rumster-stokken et par minutter, bare fordi der
en kvinde i farvandet?

Nok er det måske lidt OT, meeen... lidt net-etikette hører vel ind her
engang i mellem også?

(Correct me, if i'm wrong)

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 01-05-01 00:54

> HØRT!!!

Ditto.

Mvh
Steen

Fra : Allan Bojesen

Dato : 01-05-01 20:24

> HØRT!!!
<snip en hel masse>

Enig i et og alt.

Allan Bojesen

Fra : Nels Wolf

Dato : 02-05-01 18:40

> [...]
> cyklen
> Er der nogen,som har en god ide til hvad jeg skal gøre?

Jup- kender problemet selv, og fik det også løst.(nogenlunde)
Jeg har her til foråret købt "ny" cykel og nye bukser -faktisk også fra IXS,
og det var en temmelig glat kombination.
Årsag 1: motor cyklen havde åbenbart fået en gang salgs"shine" ud over det
hele for nemt at se blank og nypudset ud- med det resultat at selv en
jeans-buksebag kunne glide på sadlen..
Årsag 2: De nye læderbukser fra IXS havde åbenbart fået een eller anden
voksbehandling eller lignende.

I kombination var det som at køre ned af en kælkebakken med røven plantet på
en plastikpose - ikke smart.

Derfor fattede jeg en klud og noget rensebenzin og "affedtede" både buksebag
og saddel (Forsigtig!! Prøv først en sted hvor det ikke kan ses om din
læderdragt /saddel er farveægte eller benzinen æder farven!)

Dette hjalp betragteligt, men det var dog stadigvæk en smule glat. Heldigvis
ser det nu dog ud til at efter de første 500-800 km "i sadlen" her i foråret
så er de sidste voksrester slidt væk og bagen er solidt plantet i sadlen.

Venligst: Nels Wolf

PS: spørg endeligt igen i denne nyhedsgruppe hvis du har nogen mc-spørgsmål,
og lad dig ikke afskrække af de enkelte platte kommentarer der er kommet fra
nogle Karl-Smart typer.