Tyskland
Fra : Aragorn24

Dato : 12-04-04 10:08

Hej folkens

Jeg er udefter en kadett C sedan eller helst coupe. . .

De er lidt svære at finde her i landet, og dem jeg har kigget på var rådne

Nu vil jeg importere en fra tyskland, kender i nogle tyske sider, hvor der
er mange kadetter af halvfjerser årgangne?

mvh

Dennis

Fra : Thostrup

Dato : 12-04-04 10:09

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
>

> Nu vil jeg importere en fra tyskland, kender i nogle tyske sider, hvor der
> er mange kadetter af halvfjerser årgangne?

Prøv evt at søg på www.mobile.de og http://www.autoscout24.de/

Mvh Thostrup

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-04-04 10:38

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> skrev :

>De er lidt svære at finde her i landet, og dem jeg har kigget på var rådne

Told You so ;) - men hvis du pløjer f.eks bilbasen gennem, og eller
de andre medier, skulle de da være muligt :

f.eks
http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=388759&page=1

En i den rigtige gul/beige Oluf Svendsen farve

Ellers prøv at opkaste en efterlysning på f.eks Opelpower.dk

(der hænger en del Opelnørder til ;)

Fra : Claus Fabritius

Dato : 12-04-04 14:51

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=388759&page=1
>
> En i den rigtige gul/beige Oluf Svendsen farve

Det der er jo ikke en coupe, men en sedan :) Der er ikke andet at gøre end
at holde øje herhjemme og på mobile.de samt autoscout24.de. Det skal dog
nævnes at bilen koster ca. det samme i tyskland som den gør herhjemme, så
det vil være dyrere at importere end at købe herhjemme. Det skal altså kun
være pga. standen man henter en syd fra.
--
Claus Fabritius

Full boost@2400RPM
Fiat Uno Turbo I.E. Racing '93

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-04-04 14:55

"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev :

>Det der er jo ikke en coupe, men en sedan :)

Jep - han skrev jo osse sedan eller coupe ;)

> [...]
>købe herhjemme. Det skal altså kun være pga. standen man henter en syd fra.

Nemlig - men de er da til at komme i nærheden af ... jeg savner da af
og til min gamle Kadett C'er .... ( osse den, that is ;)

Fra : Aragorn24

Dato : 12-04-04 15:04

ok, så det er måske ikke besværet værd at importere.

Der er dba.dk, bilbasen.dk er der andre steder man skal kigge? altså kun i
dk?

Fra : Claus Fabritius

Dato : 12-04-04 15:37

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> ok, så det er måske ikke besværet værd at importere.

Hvis det er en bil du vil gøre noget ud af og gå og pudse om kan det vel
godt svare sig. Skal den bare køre et par år kan det bestemt ikke. Husk at
det er svært at sætte en pris på kærlighed :) Hvis du har det med Kadetten
som Thomas Strandtoft har det med Sud'en er der ingen vej uden om import,
med mindre du vil bygge en dansk op fra bunden.

www.autoatlas.dk, www.guloggratis.dk og evt på mærkeklubbernes sider.
--
Claus Fabritius

Full boost @ 2400 RPM
Fiat Uno Turbo I.E. Racing '93

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 13-04-04 15:48

On Mon, 12 Apr 2004 11:08:14 +0200, "Aragorn24"
<aragorn24@webspeed.dk> wrote:

>Jeg er udefter en kadett C sedan eller helst coupe. . .

GTE

>De er lidt svære at finde her i landet, og dem jeg har kigget på var rådne

Jow, jow - de forgår let

>Nu vil jeg importere en fra Tyskland, kender i nogle tyske sider, hvor der
>er mange kadetter af halvfjerser årgangne?

Du skal ikke søge længe på google.com, før du finder et hav af tyske
links - bilen er jo kult i Tyskland. Alternativt Holland, hvor dette
link stammer fra: www.opelkadettcclub.nl

Der er 24 i www.mobile.de og 69 i www.autoscout24.de

/Mogens