OT!!! Plexiglas
Fra : Jasper Norman

Dato : 11-04-04 23:27

Hej.

Dette er meget OT, men på den anden side.... I fyre plejer sq at have på alt
mellem himmel og jord

Er der nogen der ved, hvor jeg kan få noget plexigalas /acryl til en billig
penge?

Mvh

Jasper

Fra : jan@stevns.net

Dato : 11-04-04 23:41

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> skrev :

>Dette er meget OT, men på den anden side.... I fyre plejer sq at have på alt
>mellem himmel og jord

Tjaehh bum bum - vi kan jo lege det er til at adskille varerum, og
kabine ;)

>Er der nogen der ved, hvor jeg kan få noget plexigalas /acryl til en billig
>penge?

Kan du vente til tirsdag med et svar ?

Hvor stort, hvilken tykelse ?

Fra : Jasper Norman

Dato : 12-04-04 00:22

Ja da... Det skal bruges som baggrund til et akvarium, så tykkelsen er
ligegyldig. Hvis det kan fåes i farven blå eller grøn, er det ekstra godt

Det er 160 x 50 cm. Kunne jo pille pladen ud af Previaen men den er lidt
buet såh.... Men ellers en god idé.

/Jasper

Fra : Rasmus

Dato : 12-04-04 00:39

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
>

> Det er 160 x 50 cm. Kunne jo pille pladen ud af Previaen men den er lidt

Har du prøvet det lokale byggemarked eller Jem&Fix??

mvh
Rasmus

Fra : John Sahl

Dato : 12-04-04 10:12