Raslen under bilen...
Fra : Jacob

Dato : 11-04-04 18:51

Hej.

Når jeg har kørt lidt og bilen er blevet varm, begynder det at rasle under bilen
når jeg kører og giver gas i tomgang, nogle der har et bud på hvad der kan være i
vejen?
Bilen er en Bravo 1,8.
Mit eget bud lyder på en defekt katalysator, som rasler når den er blevet varmet
igennem, er det et fornuftigt bud?

Mvh
Jacob

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:217.157.130.157)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-04-04 19:06

On Sun, 11 Apr 2004 19:51:22 +0200, "Jacob" <dine@sol.dk> wrote:

> [...]
>Bilen er en Bravo 1,8.
>Mit eget bud lyder på en defekt katalysator, som rasler når den er blevet varmet

Det problem måtte jeg også betro min værkfører, da jeg havde Primera.

Nåårrh, sagde han, og gik ind under bilen og pillede en lille sten ud,
der sad og skræmte livet af min tegnebog mellem varmeskjoldet og
kat'en.

Den lyd kom og gik også i.f.t. temperaturen på systemet.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-04 19:52

"Folmer Rasmussen" <mailto:folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
"Re: Raslen under bilen..."

> [...]
> kat'en.
>
> Den lyd kom og gik også i.f.t. temperaturen på systemet.

Ok, jeg håber du har ret, så jeg må prøve at afmontere og sætte kat'en på igen...

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:217.157.130.157)

Fra : Kim Kristensen

Dato : 11-04-04 19:55

> [...]
> kat'en.
>
> Den lyd kom og gik også i.f.t. temperaturen på systemet.

Eller et løst varmeskjold på katten som skal spændes eller udskiftes pga.
rust.

Med venlig hilsen Kim