Reservedele Suzuki
Fra : Janitor

Dato : 11-04-04 16:43

Kigger lidt på en Suzuki Grand Vitara 4WD (3-dørs model - kr. 200.000,-). Er
der nogen der ved hvordan ligger det med priser på reservedele til den
slags? Kører lige nu Mitsubishi L300 4WD og her overrasker reservedelspriser
til stadighed. Mange gange får man på fornemmelsen at de er fløjet direkte
ind fra Japan med specialfly....

Hemme

Fra : Coach [4130]

Dato : 11-04-04 17:37

"Janitor" <klaus_hemme@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
reservedelspriser
> til stadighed. Mange gange får man på fornemmelsen at de er fløjet direkte

Har du nogle bestemte reservedele i tankerne?,
kan jeg checke priserne for dig på tirsdag når jeg er tilbage på jobbet hos
Suzuki Bilimport - Køge.

Mvh
Bri@n

Fra : Deaster

Dato : 11-04-04 17:51

"Coach [4130]" <coach[fjern]@[dette]lite.danmark> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Har du nogle bestemte reservedele i tankerne?,
> kan jeg checke priserne for dig på tirsdag når jeg er tilbage på jobbet

Han kan også bare komme med dem nu, så skal jeg tjekke

--
<Efter en "diskussion om debatteknik i dk.m.p:
Michael Findrilakis: "Du skal vist ikke komme

Fra : Janitor

Dato : 11-04-04 18:11

"> Har du nogle bestemte reservedele i tankerne?,
> kan jeg checke priserne for dig på tirsdag når jeg er tilbage på jobbet
> [...]

Ikke noget bestemt, mere niveauet ift andre bilmærker. Mitsubishi synes at
koste mindst det dobbelte af hvad vores tidligere Toyota gjorde, men det er
måske lige modellen?

Men hvad koster f.eks. et tandrems-sæt (for det har Suzuki vel stadig i
motoren) med diverse strammerhjul til en Grand Vitara 1,6 benzin motor? Det
kunne være et sammenligningsgrundlag for mig....

Mvh
Hemme