Tab af kølevæske
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 11-04-04 14:18

Bilen drikker kølevæske som en russer drikker vodka.

Motoren hoster, og bil-osen er hvid (damp?) blandet med vand...

Ny motor?

Jesper

Fra : Brizz

Dato : 11-04-04 14:19

> Bilen drikker kølevæske som en russer drikker vodka.
>
> Motoren hoster, og bil-osen er hvid (damp?) blandet med vand...
>
> Ny motor?

Ny top pakning.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Mathias

Dato : 11-04-04 14:28

Brizz wrote:

> Ny top pakning.

Jep. Been there, done that, etc.
Husk også, at det er bedst ikke at starte den før den bliver rep., da du
ellers kan revne topstykket.

-Mathias

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 11-04-04 14:54

"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote in message

> Ny top pakning.
>
> Mvh Brian
> ---
> www.gronaerten.dk

Tak.

Nogen estimering af pris på rep og tidsforbrug? Jeg har efterladt den lang
pokker i vold, og skal have fundet på noget

Jesper

Fra : jan@stevns.net

Dato : 11-04-04 15:01

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> skrev :

>Nogen estimering af pris på rep og tidsforbrug? Jeg har efterladt den lang
>pokker i vold, og skal have fundet på noget

flere tusinde, fem-hundrede , er mit gæt. Det bliver måske lidt bedre,
hvis du fortalte hvaff'en bil vi snakker om

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 11-04-04 15:18

<jan@stevns.net> wrote in message

> flere tusinde, fem-hundrede , er mit gæt. Det bliver måske lidt bedre,
> hvis du fortalte hvaff'en bil vi snakker om

Fiat Uno 1,0 fra '95.

Jesper

Fra : Brizz

Dato : 11-04-04 15:30

> lang

> Fiat Uno 1,0 fra '95.

Find et mindre værksted der vil jeg mene du kan få det lavet for 2 k. måske
også mindre.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 11-04-04 15:39

> Find et mindre værksted der vil jeg mene du kan få det lavet for 2 k.
> [...]
Og hvis det er en defekt cylinder (fagudtryk som blev slynget ud da jeg
nævnte det for bekendte) ?

Jesper

Fra : Brizz

Dato : 11-04-04 15:45

> Og hvis det er en defekt cylinder (fagudtryk som blev slynget ud da jeg
> nævnte det for bekendte) ?

Ny kværn. Det burde være ret let at finde sådan en et sted. Hos en hugger
eller et andet sted. Har kun skulle skifte en af mine kværne og der havde en
kami en liggende så jeg ved ikke ud over hos en hugger hvor du skal lede.
Kig på dne blå avis evt. www.dba.dk Sådan en lille maskine som du skal bruge
kan ikke koste meget.

Mvh brian
---