sprækker i forlygterne efter justering?
Fra : R.T.

Dato : 11-04-04 09:22

kan det passe?

fik vw værksted at justere forlygterne forleden (pga bilinspektionens påpegelser)
3 dage efter det opdagede jeg sprækker i lygterne, næsten identiske sprækker på dem begge to, bare
spejlvendte, derfor har jeg mistanke om at det ikke er stenslag e.l. tror ikke de var der før
justeringen. kan det passe? kan glasset sprække pga af justering?

thomsen

Fra : Rasmus

Dato : 11-04-04 12:02

"R.T." <nancyret@yahooREMOVETHIS.dk> wrote in message
> [...]
ikke de var der før
> justeringen. kan det passe? kan glasset sprække pga af justering?

....normalt justere man ikke lygter med en hammer, men det kan da godt være
VW gør

mvh
Rasmus

Fra : R.T.

Dato : 11-04-04 13:54

> ...normalt justere man ikke lygter med en hammer, men det kan da godt være
> VW gør
>
> mvh
> Rasmus

haha, meget hjælpsomt! jeg var selv inde på værkstedet mens de stillede dem. det jeg tænker på er
om der kan opstå spændinger i glasset når man stiller på de to skruer. jeg eftersøger erfaringer
med dette før jeg brokker mig på værkstedet!

thomsen

Fra : Brian

Dato : 11-04-04 14:56

Hejsa

R.T. skrev:

> haha, meget hjælpsomt! jeg var selv inde på værkstedet mens de
> stillede dem. det jeg tænker på er om der kan opstå spændinger i
> glasset når man stiller på de to skruer.

Næppe, normalvis er det da selve parabolen man justerer på.

> jeg eftersøger erfaringer
> med dette før jeg brokker mig på værkstedet!

Brok dig da under alle omstændigheder, så er det da afprøvet

/Brian

Fra : Brizz

Dato : 11-04-04 15:34

> Næppe, normalvis er det da selve parabolen man justerer på.

Hvilket vil sige at det er et agregat inde i lygte huset man bevæger. Dvs
huset som glaset sidder i bliver ikke rykket.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk