Audi St.car Årgang 93
Fra : RemRem

Dato : 10-04-04 15:12

Hi

Jeg skal ud og prøvekøre en Audi 2.0E st. car fra 1993 som jeg
overvejer at købe, men har i nogle gode råd til hvad man skal holde
øje med ved denne model.

Det kunne være mislyde fra gearkasse eller lign. som er udtrykt for en
eller anden defekt på bilen.

Bilen er importeret fra Tyskland og har gået 170K, forhandleren vil
give kilometergaranti, og den leveres nysynet. Den står dog uden
sideblink lys hvilket jeg mener er lovplitigt her hjemme eller hyr??

På forhånd tak

/Torben

Fra : Henning

Dato : 10-04-04 16:13

>give kilometergaranti, og den leveres nysynet. Den står dog uden
>sideblink lys hvilket jeg mener er lovplitigt her hjemme eller hyr??

Klarer den synet uden blinklys er det vel OK?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Leo Jensen

Dato : 10-04-04 16:16

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> Klarer den synet uden blinklys er det vel OK?

Ikke nødvendigvis, det betyder nok nærmere, at de ikke opdagede fejlen
første gang...
Jeg mener at sideblink er lovpligtigt i DK og at du derfor skal kræve at få
bilen monteret med dem.

MVH Leo