Lakforsegling m.v.
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 10-04-04 14:55

Kan det betale sig at ofre 100 kr. på en sådan vask? Min bil er
undervognsbehandlet - vil det så ikke skade den at blive undervognsvasket?

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-04 15:00

> Kan det betale sig at ofre 100 kr. på en sådan vask? Min bil er
> undervognsbehandlet - vil det så ikke skade den at blive undervognsvasket?

Jada, det holder ca. en uge sådan en forsegling

--
Tom'

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 10-04-04 15:00

Henrik Steffensen wrote:

> Kan det betale sig at ofre 100 kr. på en sådan vask? Min bil er
> undervognsbehandlet - vil det så ikke skade den at blive
> undervognsvasket?

Ja til lakforsegling. En gang imellem - ikke for tit.
Bedste resultat er dog IMO maskinvask med efterfølgende manuel
lakforsegling.
Men det er de fleste for dovne til

Mht. undervognsskyl og undervognsbehandling:
Visse forhandlere siger ingen undervognsskyl whatsoever. Men en god
forklaring har jeg aldrig fået. Og hvad gør de så for at fjerne vejsalt
og fugtigt jord/skidt under bilen??
(dog lidt med *ekstremt* varme bremser og sådant)

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator
http://www.fischer.as & http://www.humlebæk.dk

Fra : Henrik Steffensen

Dato : 10-04-04 18:07

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> wrote in message

> [...]
> og fugtigt jord/skidt under bilen??
> (dog lidt med *ekstremt* varme bremser og sådant)
Jamen undervognsskyllet risikerer jo at fjerne undervognsbehandlingen -
eller hvad? Og det er vel ligegyldigt med vejsalt, når det sætter sig på
undervognsbehandlingen.....??

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 11-04-04 07:12

Henrik Steffensen wrote:

> Jamen undervognsskyllet risikerer jo at fjerne undervognsbehandlingen
> - eller hvad? Og det er vel ligegyldigt med vejsalt, når det sætter
> sig på undervognsbehandlingen.....??

Det ved jeg ikke

Jeg snakkede bare undervognsskyl generelt.